۱۵ هزار واحد مسکونی در سیرجان و بردسیر کرمان احداث می‌شود

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: سهمیه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان های سیرجان و بردسیر پس از اخذ مجوز وزارت راه و شهرسازی و دستور صریح مقام عالی وزارت به این شهرستان ها اختصاص یافته است.

به گزارش کرمان نو، شهباز حسن پور روز شنبه در نشست تامین مسکن کارکنان شرکت های صنعتی و معدنی استان کرمان افزود: مقرر شد با تشکیل این نشست راه و شهرسازی نسبت به جانمایی و مکان یابی اماکن مورد نظر طرح اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت های گل گهر، گهرزمین و توسعه عمران گل گهر با انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی، نسبت به احداث شهرک بزرگ صنعتی فولاد شهر در حاشیه شهر سیرجان اقدام نمایند.

احداث شهرک مسکونی فولادی های سیرجان موجب خوشحالی کارکنان و تامین مسکن شرکت های اغماری، پیمانکاری، مجموعه شرکت های صنعتی و معدنی و مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر می شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت دغدغه تامین مسکن مردم را دارند عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جهش تولید مسکن در ابتدای سال جاری و همچنین ابلاغ ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی در عمل تامین مسکن برای مردم کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

اقدامات لازم برای تامین اراضی ساخت مسکن انجام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این نشست گفت: این نشست در راستای اجرای قانون جهش تولید و دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی و معدنی بزرگ استان و کمک به رفع مشکل تامین مسکن متقاضیان واجد شرایط و کاهش هزینه ساخت و ساز در شهرستان های سیرجان، بافت، بردسیر و رفسنجان تشکیل شده است.

علی حاجی افزود: پس از ارایه گزارشی از وضعیت موجود مسکن در شهرستان های یاد شده و با اشاره به کمبود اراضی مسکونی در برخی شهرستان های استان کرمان افزود: اقدامات لازم جهت الحاق محدوده از طریق مشاوران ذیصلاح در راستای تامین زمین را انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که هرچه سریعتر این فعالیت ها به نتیجه برسد که برای تامین پروژه جهش مسکن در اختیار سازندگان قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77360
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.