ه‍شت پروژه عمرانی شهرداری و دو طرح کمیته امداد بروات افتتاح شدند

کرمان‌نو-شهردار بروات گفت: در ششمین روز از دهه فجر، هشت پروژه عمرانی با اعتبار قریب به ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نمادین از بین ۵۰ پروژه قابل افتتاح شهرداری بروات افتتاح شد

به گزارش روز دوشنبه کرمان‌نو، محمد بنی اسدی در آیین افتتاح پروژه های شهرداری افزود: علی رغم شرایط خاص اقتصادی کشور و پایین بودن درآمد داخلی شهرداری بروات، اقدامات ارزشمندی در سطح شهر صورت گرفته است که به مناسبت ایام الله دهه فجر، ۸ پروژه عمرانی شاخص شهرداری بروات با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های مورد افتتاح، اجرای آسفالت لاین دوم خیابان شهید اعتمادی به طول ۷۰۰ متر و با هفت هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و اعتبار ۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان است .

به گفته او در کنار این پروژه لکه گیری و جدول گذاری لاین مقابل نیز انجام شده است.

شهردار بروات ادامه داد:پروژه احداث میدان شهدای گمنام که جزو مصوبات شورای ترافیک شهرستان نیز بوده به مساحت ۳۵۰ مترمربع انجام شده و همچنین بهسازی خیابان باقرالعلوم که سنگ فرش ،جدولگذاری، اجرای فرش موزاییک و کار تاسیساتی آن نیز صورت گرفته است.

او می‌گوید اعتبار هر دو پروژه جمعا به مبلغ ۲ میلیارد تومان بوده است .

بنی اسدی توضیح داد: افتتاح خیابان رازی به طول ۲۰۰ متر و یکهزار و ۵۰۰ متر مربع فرش موزاییک،جدول‌گذاری و لکه گیری با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان بوده است .

او خاطرنشان‌کرد: احداث میدان ولیعصر به وسعت یک هزار و ۳۰۰ متر که بهسازی، فضای سبز، تاسیسات ، روشنایی و جدول‌گذاری آن با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

IMG 20230206 210704

شهردار بروات بیان داشت: افتتاح دو خیابان پروین اعتصامی و فردوسی با اعتبار جمعا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که هر کدام از این پروژه ها به طول ۷۰۰ متر و ۲ هزار مترمربع فرش موزاییک ، پیاده روسازی، بهسازی، جدول‌گذاری و لکه گیری در آن انجام شده است.

او همچنین درباره افتتاح بلوار نماز گفت: پنج هزار مترمربع آسفالت و یک هزار و ۶۰۰ متر جدول‌گذاری با اعتبار ۲ میلیارد تومان در این پروژه بوده است و همچنین زیرسازی ،آسفالت و جدول‌گذاری چهار لاین و رفیوژ وسط نیز از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است .

او بیان داشت: افتتاح پروژه‌ها به منظور توسعه، پیشرفت شهری و بالابردن سطح کیفی زندگی برای شهروندان انجام می‌شود و همه تلاش‌ها برای پاسخگویی به نیاز‌های واقعی و به حق مردم است.

IMG 20230206 211744

دو طرح کمیته امداد بروات افتتاح شد

در ادامه پروژه های شهر بروات ۶ باب منزل مسکونی مددجویان این شهر نیز با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد افتتاح شد

رییس کمیته امداد بروات گفت: این منازل ۵۰ متری بوده که برای هر منزل ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود

به گفته موحدی مبلغ یکصد میلیون تومان وام بلاعوض توسط کمیته امداد و مابقی هزینه با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن صورت گرفته است .

رییس کمیته امداد بروات ادامه داد: در راستای شعار امسال و بحث اشتغالزایی نیز به ۲۶۰ طرح وام اشتغالزایی از تبصره۱۶ به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان پرداخت شده است .

او افزود: کارگاه کابینت سازی از جمله طرح هایی است که از وام های تبصره ۱۶ استفاده نموده و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کرده است که به نمایندگی از سایر طرح ها افتتاح شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101311
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.