حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار خبر داد


انتقال صندوق بازنشستگی مس به وزارت رفاه مجدد بررسی می‌شود

به گزارش «کرمان نو» حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار از برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس دیوان عدالت اداری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنگری در انتقال صندوق بازنشستگی مس به زیرمجموعه وزارت کار خبر داد.

آن‌گونه که جلالی گفته است در جلسه مشترک مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مظفری رئیس دیوان عدالت اداری که با حضور جلالی، غضنفرآبادی و زاهدی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مقرر شده مصوبه شورای عالی رفاه مبنی بر انتقال موسسه صندوق بازنشستگی مس به وزارت کار مجدد بررسی شود.

 حسین جلالی در همین ارتباط به «کرمان نو» گفت: از مسئولان مرتبط درخواست تجدید نظر در مورد مصوبه را داشتیم که در همین رابطه رئیس دیوان عدالت دستور تشکیل کمیته‌ای با قید فوریت را صادر کرد.

حسین‌جلالی ضمن بیان این‌نکته که بازنشستگان شرکت مس و اعضای این صندوق جزء خدوم‌ترین اقشار جامعه هستند و در همه دوران جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی با تلاش خود مشکلات زیادی  را حل کرده‌اند افزود:  تا حصول نتیجه به پیگیری خود  را ادامه خواهیم داد.

 وی با تشکر از زاهدی و غضنفرآبادی نمایندگان کرمان و شهرستان‌های شرقی استان گفت: در رابطه با لغو مصوبه شورای عالی رفاه به رئیس قوه قضائیه هم نامه‌ای ارسال کرده‌ایم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101308
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.