مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان:


هنوز با پرواز مستقیم کرمان به کربلا موافقت نشده است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هنوز با پرواز مستقیم کرمان به کربلا موافقت نشده است، گفت: زائران باید به استان های دیگری که این پرواز را دارند مراجعه کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حمید شمس الدینی ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا در رابطه با مراسم اربعین گفت: عراق برای ایران سهمیه ۶۰ هزار نفری را در نظر گرفته است که ۳۰ هزار نفر برای عموم مردم و مابقی برای موکب داران در نظر گرفته شده است.

شمس الدینی اظهار کرد: برای استان کرمان تعداد یک هزار و ۹۶ نفر سهمیه در نظر گرفته شده است و در زمانی که سامانه برای ثبت نام باز بوده ۳ هزار و ۵۸۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۱۳۶ نفر تأیید نهایی شدند.

وی افزود: ۸۶۴ نفر از آنها با ارائه مدارک ثبت نامشان را قطعی کرده‌اند و برای صدور پاسپورت آنها اقدام شده است و ۲۳۲ نفر جای خالی داریم که اگر این تعداد پر نشود این ظرفیت به استان‌های دیگر واگذار می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: ۶۳۳ نفر برای موکب ها از استان کرمان در نظر گرفته شده است که کارهایشان از تهران انجام می‌شود و اعزام آنها نیز از پروازهای تهران صورت می‌گیرد.

شمس الدینی با بیان اینکه رفتن به کربلا فقط از طریق هوایی مقدور است اظهار کرد: مردم به مرزها مراجعه نکنند ما درخواست پرواز از استان را داده‌ایم ولی اگر موافقت نکردند و افراد باید از استان‌هایی که این امکان را دارند اعزام شوند.

وی افزود: لازمه اعزام به کربلا علاوه بر دریافت دو نوبت واکسن، انجام تست pcr است که هزینه آن ۳۸۵ هزار تومان و به عهده زائر است ولی برای بازگشت با کمک دانشگاه علوم پزشکی این تست رایگان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76952
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.