مدیرکل کمیته امداد کرمان:


۷۴۶ پروژه به خانواده‌ها در مناطق محروم کرمان تحویل داده می شود

۷۴۶ پروژه به خانواده‌ها در مناطق محروم کرمان تحویل داده می شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره با کلنگ زنی ۷۴۶ پروژه در سال گذشته گفت: تا پایان سال این پروژه‌ها به خانواده‌ها در مناطق محروم استان کرمان تحویل داده می‌شود.

یحیی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: ما در شرایط خاصی در کشور قرار داریم لذا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با اشاره با کلنگ زنی ۷۴۶ پروژه در سال گذشته افزود: تا پایان سال این پروژه‌ها به خانواده‌ها در مناطق محروم استان کرمان تحویل داده می‌شود.

صادقی عنوان کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات را کمیته امداد و قسمتی از آن را بسیج سازندگی بر عهده گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: در جنوب و شرق کرمان کارهای بسیاری از راه اشتغال پایدار ایجاد کردیم. در سطح استان کرمان بالغ‌بر ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش‌داریم که از این آمار سرپرست ۶۰ هزار خانواده خانم‌ها هستند و از این تعداد ۱۰ هزار خانواده فاقد مسکن هستند.

صادقی یادآور شد: عمده مشکل ما بحث زمین است که اگر در استان این مشکل حل‌وفصل شود با تأمین اعتبار و پشتوانه بسیج سازندگی می‌توان کارهای عظیمی انجام داد.

وی با اشاره به ۵۵۱ خانوار که صاحب مسکن شدند گفت: در ارتباط با ساخت مسکن از اعتبارات کمیته امداد استفاده کردیم که در کنار آنها شغل هم ایجاد کردیم.

صادقی بیان کرد: مقام معظم رهبری از مجموعه‌های نهادی توقع بسیار بالایی دارند امیدواریم تا پایان سال علی‌رغم همه مشکلات بازار بتوانیم واحدهای بیشتری افتتاح کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35385
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.