بر سر منافع مردم با کسی مذاکره نمی‌کنم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب هلیل رود از سر شاخه‌های هلیل به شمال استان خط قرمز ما مردم جنوب است.

نجمه سعیدی | ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در نشست خبری خود که در شامگاه چهارشنبه 19 آذر در شهرستان جیرفت برگزار شد، در مورد طرح انتقال آب از هلیل رود به شمال کرمان گفت: در طرح انتقال آب هلیل رود به شمال استان موضع نماینده مردم، همان موضع مردم است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه استاندار در مورد عدم توقف طرح هلیل رود، صحبت کردند، من همان روز در تذکر شفاهی، به وزیر نیرو، مخالفتم را اعلام کردم . اما اکنون هم اعلام می‌کنم، انتقال آب از سرشاخه های هلیل به شمال استان خط قرمز ما مردم جنوب است به هیچ عنوان از حقمان نمی‌گذریم و در مورد حقمان هم با کسی مذاکره نمی‌کنیم و در زمان استاندار سابق هم اعلام کردم ، انتقال آب از سرشاخه های هلیل به شمال استان، نه تنها کشاورزی از بین می رود، بلکه زندگی را هم از بین می رود.

اعظمی ادامه داد: به وزیر نیرو اعلام کردم، که زمان سدسازی تمام شده است این در مورد استان کرمان هم صدق می‌کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد تاکید کرد: من نامه‌های اعتراضی تنظیم کردم که برای سران سه قوه یعنی قوه قضاییه ،مقننه و مجریه ارسال می کنم.از رییس قوه قضاییه،آیت الله رئیسی، هم می خواهم فعلا جلوی این پروژه را بگیرند تا وضعیت تعیین تکلیف شود و مورد کارشناسی قرار بگیرد. بی شک حقانیت با ما است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59943
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.