استاندار کرمان:


بانک‌های خصوصی نباشند، خیرشان برای استان بیشتر است

استاندار کرمان از عملکرد بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به استان گفت: بانک‌های خصوصی نباشند خیرشان برای استان بیشتر است، حداقل وقتی نباشند مردم پولشان را در بانک‌های دولتی می‌گذارند که تسهیلات بیشتری می‌پردازند.

به گزارش کرمان نو، استاندار کرمان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه ضمن انتقاد از عملکرد بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به استان گفت: بانک‌های خصوصی نباشند خیرشان برای استان بیشتر است، حداقل وقتی نباشند مردم پولشان را در بانک‌های دولتی می‌گذارند که تسهیلات بیشتری می‌پردازند.

طبق توضیحاتی که مهدی حسینی‌نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این جلسه ارائه داد: سقف تسهیلات بانک‌های خصوصی برای سرمایه‌گذاران معرفی شده صنعتی فقط ۲۰۰ میلیون تومان است. حسینی‌نژاد معتقد است که این مبلغ برای بنگاه‌های صنعتی بسیار ناچیز و بی‌فایده است.

بردبار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره عملکرد متفاوت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مجموعه وزیری و وکیل،گفت؛ پدر سرمایه‌گذار را این بانک‌ها درآوردند، برای یک پروژه از سرمایه‌گذار پایان کار و گواهی عدم خلاف خواستند، سرمایه‌گذار برای بنایی که مربوط به دوره قاجار است، چگونه گواهی پایان کار بیاورد.

جانشینان مدیران در کارگروه‌ها صرفا دنبال حاضری زدند

استاندار کرمان با انتقاد از عملکرد مدیران در‌ خصوص فرستادن نماینده به جلسات، گفت: بعضا آدمی در کارگروه آماده که هیچ خبری ندارد و فقط آمده حاضری بزند.

فداکار دستور داد تا من بعد در جلساتی که نماینده مدیر کل اطلاعات کافی ندارد، عذرش خواسته شود.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین از مجموع ارزش ریالی کالاهای صادر شده از استان انتقاد شد و استاندار کرمان دستور داد تا موانع پیش‌رو شناسایی شد. طبق

این گزارش کالاهای صادراتی استان از مبادی غیر از گمرکات استان صادر می‌شود.

فداکار در واکنش به این امر گفت: این موضوع سریعا پیگیری شود، دلمان خوش است که ۵ گمرک و ۴ منطقه ویژه اقتصادی داریم اما کالاها از خارج از استان صادر می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96811
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.