امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای سه‌شنبه ۲۰ آبان ۹۹

سرخط مهم‎‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:37 – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه پایان پاییز و زمستان سختی در پیش داریم، مطرح کرد: مردم باید به این باور برسند که برای شکست این بیماری، مشارکت و مسئولیت‌پذیریشان در راس امور قرار دارد. / ایسنا

10:21 – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شرایط فعالیت دستگاه‌های قضایی استان کرمان را اعلام کرد.

اعلام شرایط فعالیت دستگاه‌های قضایی استان بر اساس محدودیت های کرونایی

10:27 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز جوی نسبتا آرام و از روز چهارشنبه وزش باد و گردوخاک درشرق و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | بارش باران و هشدار به کشاورزان

10:44 – یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه بی تحرکی اثر منفی در قد بچه ها می گذارد، تصریح کرد: تبعات کرونا خیلی زیاد است و زمانی که تحرک نباشد، جذب ویتامین D کمتر است و بچه ها در منزل نور آفتاب نمی خورند و در قد آنها تاثیر دارد و خانواده ها باید شیر و لبنیات کم چرب و غنی شده با ویتامین D و تا جائی که وضعیت اقتصادی خانواده اجازه می دهد از مغزهای کم نمک در تغذیه بچه ها استفاده کنند. / ایسنا

11:38 – قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید افزایش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در ‌سه‌شنبه ۲۰ آبان ۹۹ | قیمت دلار به مرز ۲۷ هزار تومان رسید

11:42 – مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۳۰ آبان ماه خبر داد. / ایسنا

12:52 – شهرداری یا انجمن حمایت از حیوانات،‌ مسئول وضعیت نابسامان پناهگاه سگ‌های بلا صاحب کرمان چه کسی است؟ برای ساماندهی آن چه برنامه‌ریزی شده است؟

در پناهگاه سگ‌های بلا صاحب کرمان چه می‌گذرد؟

13:10 – رییس پلیس فتا استان کرمان از ممنوعیت فروش هرگونه داروی مجاز و غیرمجاز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: شهروندان نیاز اقلام بهداشتی و دارویی خود را از مبادی مجاز و قانونی تهیه کنند تا در دام شیادان اینترنتی قرار نگیرند.

ممنوعیت فروش دارو در شبکه های اجتماعی

15:29 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

ثبت ۲۴ فوتی جدید ناشی از کرونا در استان

16:12 – پس از کش‌وقوس های فراوان سرانجام علی اکبر پوریانی مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهر زمین استعفا داد.

پوریانی یک بار دیگر از گهر زمین رفت

18:05 – به گفته معاون عمرانی استانداری کرمان با احداث شهرک آهک در دشت زحمتکشان جاده جوپار جابه‌جایی کوره‌های آهک‌پزی شهرک صنعتی تا یک ماه آینده انجام می‌شود.

اهالی شهرک صنعتی در انتظار جابه‌جایی کوره‌های آهک‌پزی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58204
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.