امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:25 – استادیار اپیدمیولوژی دانشگاه کالیفرنیای سانفرانسیکو آمریکا معتقد است کرونا ۱۹ با ما خواهد ماند همانطوری که آنفلوانزا و بقیه ویروسهای کرونا مانده اند و این ما هستیم که باید یاد بگیریم با آنها زندگی کنیم و با رفتار خود خطر انتقال آنها را کم و کمتر کنیم. / ایسنا

10:15 – به گزارش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در جنوب استان گزارش نشده است.

روز بدون فوت ناشی از کرونا در جنوب استان

10:36 – مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت:‌ تمامی پروانه های چرای دام (پروانه مرتعداری ) می بایست تا پایان سال ۱۴۰۰ منجر به طرح اجرایی شود.

تمامی پروانه‌های چرای دام می‌بایست تا پایان سال ۱۴۰۰ منجر به طرح اجرایی شود

11:00 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | وزش باد در استان

11:44 – معاون پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: متاسفانه شاهد کوتاهی برخی از مسئولین در مناطق حاشیه نشینی هستیم که این سهل انگاری عامدانه و یا غیرعامدانه بوده اما دادگستری پیگیر این موضوع است و نسبت به این سهل انگاری مسئولین اعلام جرم می‌کند.

دادگستری کرمان پیگیر کوتاهی مسئولان در موضوع حاشیه نشینی

12:01 – قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار ایران افزایش یافت و هر سکه ۱۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز| افزایش قیمت سکه

12:38 – معاون آموزش متوسطه، آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص نحوه بازگشایی مدارس توضیح داد: در وضعیت سفید روال عادی مدارس حکم فرما است و در وضعیت زرد دانش آموزان به دو گروه تقسیم و یک روز درمیان در مدرسه حضور پیدا می کنند، در وضعیت قرمز هم معلمین در بستر غیر حضوری کار آموزش را انجام می‌دهند.

معاون آموزش متوسطه: روال عادی مدارس در مناطق سفید حکم فرما است

14:29 – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور کلی ۵ میلیون دانش آموز به شبکه شاد دسترسی ندارند و همان ۱۰ میلیون نفری هم که دسترسی دارند، با زور و اجبار مدرسه به این شبکه متصل شدند و هیچ گونه شناختی از کار با آن را ندارند.

یک سوم دانش آموزان کشور به شبکه شاد دسترسی ندارند

15:33 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

مجموع جانباختگان کرونایی استان به ۷۱۴ نفر رسید| بستری ۲۰ بیمار جدید

15:56 – استاندار کرمان در مورد پایانه صادراتی جیرفت گفت: : بر اساس شواهد، استنباطمان این است که مسئول پایانۀ صادراتی جیرفت قصد بهره‌برداری این پایانه را ندارد و مرتب بهانه‌تراشی می کند، ما هم دلیل آن را نمی‌دانیم.

مسئول پایانۀ صادراتی جیرفت قصد بهره‌برداری این پایانه را ندارد

16:24 – معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: افراد واجد شرایط برای زدن واکسن آنفلوآنزا شامل زنان باردار، کودکان ۶ ماه تا ۶ سال، بیماران دیابتی، ریوی، کلیوی، دارای ویروس «اچ آی وی» مثبت، افراد دارای نقص ایمنی بدن و افراد بالای ۶۰ سال هستند.

گروه های پرخطر در اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.