امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای شنبه ۴ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:05 – ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس به نواحی مرکزی ایران، آرزویی چند ساله بود که در دولت تدبیر و امید به همت مسئولان و همراهی بخش خصوصی اجرایی شد و بزودی شاهد افتتاح این طرح ملی عظیم برای تامین آب بخش‌های مختلف در استان کرمان خواهیم بود. / ایرنا

7:06 –  مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه کارفرمایان استان یکهزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوقه دارند ، گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال (جهش تولید) آماده هر گونه تعامل و همکاری با کارفرمایان در راستای تقسیط بدهی خود به این سازمان است . / ایرنا

9:12 – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: ۱۰۷ میلیارد تومان طی سال ۹۸ در عرصه های بیابانی این استان به منظور پیشگیری از حرکت شن های روان و مقابله با گرد و غبار هزینه شده که بیش از ۶۰ درصد این اعتبار در مناطق شرقی کرمان صرف شده است. / ایرنا

10:00 – معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان از اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی

10:23 – مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت : ثبت‌نام تسهیلات کمک ‌ودیعه مسکن به مستاجران از روز شنبه ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت ‌نام کمک ودیعه اجاره مسکن از امروز

11:03 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با پیش بینی وزش باد در برخی مناطق استان، گفت: از فردا شدت وزش باد بیشتر می‌شود و احتمال وقوع طوفان شن و خاک وجود دارد.

وضعیت آب و هوای کرمان شنبه ۴ مرداد ۹۹ | طوفان در راه کرمان

11:46 – حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه حق مردم کرمان از معادن گرفته نمی‌شود گفت: نیاز اشتغال استان نباید از استان‌های دیگر تامین شود.

حق مردم کرمان از معادن گرفته نمی‌شود

11:56 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۴ مرداد ۹۹ | افزایش قیمت سکه

12:06 – ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس به نواحی مرکزی ایران، آرزویی چند ساله بود که در دولت تدبیر و امید به همت مسئولان و همراهی بخش خصوصی اجرایی شد و بزودی شاهد افتتاح این طرح ملی عظیم برای تامین آب بخش‌های مختلف در استان کرمان خواهیم بود. / ایسنا

12:30 – برخوری مدیر کل جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: به دلیل نگرانی از بازار سال آینده‌، پیگیر کشاورزی قراردادی هستیم و موافقت وزیر جهاد کشاورزی را هم گرفته ایم که کشاورزی قراردادی را به شکل پایلوت در جنوب استان شروع کنیم.

جنوب استان پایلوت طرح کشاورزی قراردادی

13:43 – اسماعیلی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: از تسهیلات مصوب مربوط به کرونا برای مشاغل، ۱۱۴۰ میلیارد تومان سهم استان کرمان بوده که تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان معرفی به بانک داشته ایم و از این مبلغ ۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۴ میلیارد تومان از تسهیلات مصوب مربوط به کرونا برای مشاغل در استان

14:44 – امشب مس رفسنجان به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود که در صورت برد می‌تواند در ساوه جشن قهرمانی خود را برگزار کند.

رفسنجانی‌ها در یک قدمی قهرمانی در لیگ آزادگان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53073
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.