امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای پنجشنبه 4 اردیبهشت 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:31 – معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: وضعیت روستاهای سیل زده کرمان به سامان مناسب رسیده و اکنون باید ساخت و ساز واحدهای مسکونی آغاز شود که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موارد را جمع بندی کرده و در حال ارسال به تهران است اما قطعا ما منتظر ابلاغیه از سوی تهران نمی مانیم و برنامه ریزی کرده ایم از روز یکشنبه کار ساخت و ساز را در این مناطق آغاز کنیم. / ایسنا

7:55 – معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: سیل اخیر در شمال استان کرمان ۴۵ میلیارد تومان در حوزه راه، ۴۵ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و ۱۲ میلیارد تومان در حوزه‌های زیربنایی و منازل خسارت وارد کرده است. / ایرنا

9:57 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر همراه با وزش باد در سطح استان کرمان را پیش بینی می کنیم.

وضعیت آب و هوای کرمان | وزش باد در استان

10:12 – علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از اهمیت شناخت مولفه ها و راهکارهایی در خصوص رونق اقتصاد فرهنگ و هنر در دوران پساکرونا سخن گفت.

باید به دنبال مولفه های رونق اقتصاد فرهنگ و هنر در دوران پس از کرونا باشیم

12:00 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۹۹ | افزایش قیمت سکه

13:04 – رییس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از افراد در جوامع صنعتی می‌توانند از بستر و واکنش‌های آلرژیک رنج ببرند، گفت: در شرایط کنونی ممکن است رینیت آلرژیک بتواند به نوعی زمینه‌ساز، مستعدکننده و اثرگذار بر روی کووید۱۹ باشد.

آیا کرونا از حساسیت فصلی تاثیر می‌پذیرد؟

13:13 – مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: آمارها نشان می دهد مداخله های اورژانس اجتماعی کرمان نسبت به ایام قبل از شیوع کرونا بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۰۰ درصدی مداخله‌های اورژانس اجتماعی کرمان در ایام کرونا| کودک‌آزاری؛ در صدر لیست

13:43 – رییس پلیس راهور ناجا از آغاز به کار تمامی مراکز تعویض پلاک خودرو و آموزشگاه‌های رانندگی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه آینده| فعالیت ها به صورت «زوج و فرد» است

14:22 – مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: براثر طغیان رودخانه‌های فصلی و بارندگی ها در بخش شهداد، مسیر دسترسی به کمپ کویری و دریاچه بیابان لوت (شهداد) مسدود شده است.

انسداد مسیر دسترسی به کمپ کویری شهداد

14:58 – رئیس کل سازمان نظام پزشکی به عنوان رییس بزرگ ترین صنف کشور که در شیوع بیماری کرونا بسیاری از همکاران خود را از دست داده است، آخرین تلاش های خود را برای عدم تعجیل در بازگشایی مراکز عمومی در نامه به رییس جمهور به کار بست.

هشدار سازمان نظام پزشکی به روحانی؛ در بازگشایی مراکز عمومی عجله نکنید

15:45 – آخرین آمار از مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

۶۰۴؛ شمار مبتلایان کرونا در استان کرمان| در ۲۴ ساعت گذشته فوتی نداشتیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47850
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.