امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:50 – رئیس علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به قرمز بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: تعداد موارد بستری و فوتی‌ها افزایش چشمگیری داشته است. / تسنیم

9:08 – رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به طور میانگین، حدود ۶۷ درصد سرقت های رخ داده در استان کرمان کشف می شود. / ایسنا

10:38 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز احتمال رگبار پراکنده و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در برخی مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ | رگبار پراکنده در برخی نقاط استان

11:29 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۸ تیر ۹۹ | افزایش قیمت سکه

12:24 – جلالی رییس محیط زیست منوجان در مورد وضعیت مکان دفع زباله این شهرستان گفت: دو سه نقطه برای دفع زباله پیشنهاد شده است اما مناسب نبودند و با توجه به پایش‌های شهرداری هنوز مکان مناسبی پیدا نشده است.

مشکل دفع زباله‌ها در منوجان

12:32 – مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۴۴ هزار و ۳۳ نفر برای مسکن ملی در استان کرمان ثبت نام کردند که ۱۰ هزار و ۶۹۷ نفر افرادی هستند که به وسیله آموزش و پرورش و وزارت دفاع به راه و شهرسازی معرفی شده اند.

ثبت نام ۴۴ هزار متقاضی مسکن ملی در کرمان

12:53 – فدایی استاندار کرمان اظهار کرد: کرمان تنها مرکز استان در کشور است که ۱۰۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد و از لحاظ بارندگی که امسال خیلی خوب و از متوسط بلندمدت حدود ۴۰ درصد بیشتر بوده، رتبه بیست و ششم را در کشور در وضع بارندگی داریم.

مشکل کمبود آب در ۱۳ شهر استان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52347
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.