رئیسی با اشاره به کار جهادی مدیران خبر داد


انتقال آب شرب از خلیج‌فارس تا چند ماه آینده بهره‌برداری می‌شود

رییس جمهور در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شهرستان بم و بروات و تصفیه خانه فاضلاب سیرجان: در انتقال آب از خلیج فارس در یک سال به میزان چندین سال کار انجام شده است و اگر کار به همین صورت پیشرفت داشته باشد ظرف مدت چند ماه آینده بهره‌برداری از این طرح انجام خواهد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌های فراوانی در حوزه آبرسانی به مردم داریم، گفت: باید کار جهادی کرد تا تنش‌های آبی کاهش یابد و کمبود تولید برق جبران شود.
رئیسی با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگی در کشور داریم که باید پیشران رفع مشکلات اقتصادی کشور در سرمایه‌گذاری شوند و به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند، گفت: همگرایی و همکاری برای رفع مشکلات آب و برق و فاضلاب استان با همکاری شرکت‌های پیشران انجام شود.
به گفته ریاست‌جمهور اگر برخی کارها به‌صورت عادی انجام می‌شد ما شاهد مشکلات نبودیم. او دراین‌رابطه گفت: انتقال آب از خلیج‌فارس در یک سال به میزان چند سال کار شود و اگر همین‌طور پیش رود ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسیم.
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در حوزه برق‌رسانی و آبرسانی در کرمان مشکلاتی داریم که می‌توانست سال‌ها قبل برطرف شود؛ اما امروز باید با کار جهادی آن را انجام داد، ابراز داشت: تأمین زیرساخت‌های آب و برق در دولت شروع شده است و تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار است و باید به سامان برسد.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به بم و بروات نتیجه کار جهادی است، گفت: هدف‌گذاری برای تأمین آب ۱۰ هزار روستا یک کار جهادی است و امروز تأمین آب و رفع تنش آبی ۳ هزار روستا انجام شده است و مابقی آن باید تا پایان دولت به اتمام برسد.
او با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های کشور بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها تأمین آب و برق و اجرای فاضلاب است، گفت: وزارت نیرو تکمیل این پروژه را با جدیت پیگیری کند تا سایر شهرستان‌های شرق استان کرمان نیز از آب سد نساء بهره‌مند شوند.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه کارهای زیرساختی در بم و استان کرمان حتماً توسعه استان را به عهده خواهد داشت، افزود: نتیجه کارهای زیرساختی حتماً رفع مشکلات مردم و دعای خیر مردم را در برخواهد داشت و دعای خانواده شهدا حتماً اثرگذار خواهد بود و همه ما محتاج این دعا هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106053
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.