به گفته حاضران در ورزشگاه:


برق ورزشگاه باهنر کرمان بعد از نیمه اول قطع شد

به گفته یکی از تماشاچیان بازی مس کرمان و سپاهان برق شهید باهنر بعد از نیمه اول برای مدتی قطع شد.

به گزارش کرمان‌نو، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید باهنر به مصاف هم رفتند. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع هم مس و هم سپاهان محکوم به پیروزی بودنند.

سپاهان در کورس قهرمانی حضور داشت که البته با توجه به برتری دو گله پرسپولیس برابر نساجی و اخراج یکی از بازیکنان این تیم در نیمه اول آن ها تا حدود زیادی شانس خود را برای قهرمانی کمرنگ می‌دیدند. از طرف دیگر مس کرمان برای ماندن در لیگ محکوم به کسب امتیاز برابر اصفهان است.

اما یکی از اتفاقات عجیب دیدار دو تیم مس کرمان و سپاهان به پایان نیمه اول اختصاص داشت؛ جایی که بعد از پایان بازی در نیمه اول و سوت داور به یک باره برق استادیوم باهنر کرمان رفت. همچنین اینترنت خبرنگاران هم دچار اختلال شد و هواداران حاضر در استادیوم هم از این فرصت استفاده کرده و با استفاده از گوشی‌های مقابل خود فضای جالبی را ایجاد کردند.

چند دقیقه بعد برق استادیوم برگشت اما وقتی بازیکنان برای شروع نیمه دوم به زمین آمدند دوباره برق ورزشگاه رفت. موضوعی که باعث شد علاوه بر تاخیر در آغاز نیمه دوم مس و سپاهان، نیمه دوم نساجی و پرسپولیس هم با تاخیر آغاز شود.

البته در حالی که نیمه دوم مس و سپاهان هنوز شروع نشده بود، بازی در وطنی از سر گرفته شد. نکته جالب دیگر این که با توقف بازی مس و سپاهان، نیمه دوم گل گهر و صنعت نفت آبادان هم با تاخیر مواجه شده است چون دو تیم مس و صنعت نفت در کورس ماندن در لیگ هستند. اوضاع عجیبی که در نوع خود مشکوک به نظر می رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.