برنامه خاموشی شهر کرمان و شهرهای شمالی استان منتشر شد

برای مشاهده برنامه خاموشی شهر کرمان و شهرهای شمالی استان می‌توانید به سایت شرکت توزیع برق شمال استان به آدرس www.nked.co.ir مراجعه کنید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان برای مشاهده جداول برنامه مدیریت بار اضطراری می‌توانید با مراجعه به بخش اطلاع رسانی خاموشی‌های سایت شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به آدرس www.nked.co.ir و یا کلیک روی اینجا از وضعیت احتمالی خاموشی منطقه سکونت و کار خود مطلع شوید.

هنگام ورود در بالای صفحه مربوط به خاموشی ها ۴ فایل در قسمت بالا بارگذاری شده است:

​گروه بندی خاموشی‌های کرمان

گروه بندی خاموشی‌های شهرهای شمال استان کرمان

آدرس‌های خاموشی شهر کرمان

آدرس‌های خاموشی شهرهای شمال کرمان

بطور مثال برای مشاهده ساعت خاموشی در یک آدرس در کرمان؛‌ ابتدا حروف الفبای روبروی آدرس خود را از جدول آدرس‌های شهر کرمان به خاطر بسپارید.

سپس در فایل گروه‌بندی شهر کرمان جلوی روزهای هفته، ساعت‌های خاموشی مربوط به حرف الفبای مذکور را مشاهده کرده و خاموشی منطقه خود را یادداشت کنید.

به همین ترتیب در ۲ فایل دیگر که مربوط به سایر شهرهای شمالی استان هستند؛ ابتدا حروف الفبای روبروی آدرس را از جدول آدرسهای شهرستان‌ها به خاطر بسپارید.

سپس در فایل گروه بندی شهرستانها جلوی روزهای هفته ساعت های خاموشی مربوط به حرف الفبای مذکور را مشاهده نمایید و خاموشی منطقه خود را یادداشت کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71166
1 نظر
  1. […] برنامه خاموشی شهر کرمان و شهرهای شمالی استان منتشر شد […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.