شهردار منطقه 4 از پرداخت عیدی پرسنل شرکتی این منطقه خبر داد


بهرامی: برای پرداخت پاداش هم به شرکت 10 روز فرصت داده شد

بهرامی شهردار منطقه 4 کرمان در خصوص تاخیر در پرداخت عیدی پرسنل شرکتی این منطقه به کرمان‌نو گفت: امروز از محل مطالبات این شرکت نزدیک به 1 میلیارد و 600 میلیون تومان عیدی به حساب پرسنل واریز شد.

کرمان‌نو – روز گذشته کارگران شرکتی منطقه 4 با تجمع کردند در مقابل این شهرداری، اعتراض خود را نسبت پرداخت نشدن عیدی و پاداش اعلام کردنند.

علی بهرامی شهردار منطقه 4 کرمان در خصوص این تجمع و مطالبات این کارگران در مصاحبه با خبرنگار کرمان‌نو می‌گوید: در کار تنظیف و جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی کار واگذار می‌شود که در منطقه 4، این قرارداد با شرکت بزم آرا نیکا بسته شد که در پایان دی‌ماه قرار این شرکت به اتمام رسید و تمام حقوق و مزایا با این شرکت تسویه شده است.

بهرامی ادامه داد: 270 نفر نیرو شرکتی بوده که امروز مبلغی بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان عیدی پرسنل به حساب‌هایشان واریز شد.

وی افزود: فقط یک پاداش پایان سال باقی می‌ماند که نزدیک به 800 میلیون تومان باید پرداخت شود که 10 روز به این شرکت مهلت داده شده و در صورت پرداخت نشدن از محل ضبط ضمانت‌نامه‌های حسن انجام کار خود شرکت این پرداخت‌ها نیز صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه 4 کرمان عنوان کرد: در یک‌سال گذشته هیچ عقب ماندگی و تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل در شهرداری چه قراردادی و چه شرکتی صورت نگرفته است.

بهرامی گفت: این شرکت به دلیل اختلاف با شهرداری در پرداخت عیدی همراهی نکرد که از محل مطالبات پیمانکار این پرداخت‌ها امروز صورت گرفت.

وی در خصوص پرداخت نشدن حقوق پرسنل به خبرنگار کرمان‌نو می‌گوید: این که گفته می‌شود حقوقی پرداخت نشده است این حرف درست نیست و این پاداش پایان سال بوده است که آن هم به شرکت پرداخت شده و شهرداری به شرکت مذکور بدهکار نبوده است.

بهرامی ادامه داد: این شرکت در نظر داشت با پرداخت نکردن عیدی کارگران برای دریافت امتیازات از شهرداری، به ما فشار وارد کند که خوشبختانه از محل مطالبات خود شرکت این عیدی‌ها پرداخت شد. این شرکت، یک شرکت بومی نیست و اگر این شرکت یک شرکت بومی بود قطعا این مشکلات نیز به وجود نمی‌آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102512
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.