هفته‌ی هیجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود


بیست‌ودومین تقابل رسمی مس‌کرمان و استقلال تهران

در چارچوب هفته‌ی هیجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های مس‌کرمان و استقلال تهران روز پنجشنبه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۷ در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند که این مسابقه بیست‌ودومین تقابل رسمی ۲ تیم برابر یکدیگر است.

به گزارش کرمان‌نو، ۲ تیم پیش از این ۱۷ بار در لیگ برتر و چهار بار نیز در مسابقات جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که سهم استقلال در بازی‌های لیگ برتر ۷ پیروزی بوده و ۳ پیروزی نیز برای مسی‌ها رقم خورده و ۷ مسابقه نیز به تساوی کشیده شده است.
در مسابقات جام حذفی سهم آبی‌های پایتخت ۳ پیروزی و سهم نارنجی‌پوشان کرمانی یک پیروزی بوده است.
آخرین بازی ۲ تیم نیز به دیدار رفت لیگ برتر این فصل برمی‌گردد که استقلال موفق شد با تک گل یامگا به پیروزی برسد تا داستان تقابل‌های ۲ تیم به پرده بیست‌ودوم خود برسد.
در این مسابقه مس‌کرمان مهاجم گل‌زن خود شروین بزرگ را که به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست هفته گذشته تیمش را مقابل پیکان همراهی کند، را نیز در اختیار دارد و این مهاجم مهیای دیدار حساس خانگی مقابل استقلال خواهد بود.
ران تونگیک مدافع میانی استرالیایی مس دیگر بازیکنی است که بعد از عقد قرارداد از این هفته قادر به همراهی نارنجی‌پوشان خواهد بود.
این بازی برای استقلالی‌ها از آن جهت مهم و حساس است که پیروزی در این مسابقه همچنان آن‌ها را در کورس رقابت برای قهرمانی با تیم‌های بالای جدول نگه می‌دارد و برای مسی‌ها نیز با توجه به شرایط جدولی که دارند پیروزی در این مسابقه می‌تواند حیاتی باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.