نامجو پیشکسوت فوتبال می‌کوید:


مس‌کرمان در نیم فصل دوم نیاز به حمایت دارد

مهدی نامجو کارشناس فوتبال در گفتگو با «کرمان‌نو» گفت: مس‌کرمان با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر آمده است شرایط متفاوتی با ۲ تیم دیگر داشت و به دلیل کمبود بازیکن نیز نتایجی که می‌خواست نگرفت اما در نیم فصل دوم و با اضافه شدن بازیکنان خوب و حمایت از تیم بدون شک مس‌کرمان ‌عملکرد صعودی خواهد داشت.

به گزارش کرمان‌نو، مهدی نامجو کارشناس فوتبال، در مورد عملکر سه تیم حاضر در لیگ برتر گفت: ما امسال سه تیم در لیگ برتر داشتیم که مس‌کرمان امسال به لیگ برتر صعود کرده است و شرایطی که تیم‌های لیگ یک نسبت به لیگ برتری‌ها دارند این است که تعداد محدودی بازیکن لیگ برتری می‌توانند جذب کنند و مس نیز از این قاعده مستثنی نبود و نتوانست بازیکنان مدنظرش را جذب کند و یک مقدار شرایط مناسبی را در جدول رده‌بندی ندارد اما با شروع نیم فصل دوم و شروع فصل نقل و انتقالات این تیم بازیکنان خوبی را می‌گیرد و می‌تواند جهش خوبی را در جدول داشته باشد.
نامجو درمورد ۲ تیم دیگر کرمانی به «کرمان‌نو» گفت: مس‌رفسنجان و گلگهر سیرجان ۲ نماینده دیگر ما در لیگ برتر هستند، که سه سال است در لیگ برتر حضور دارند و توانسته‌اند خودشان را در لیگ برتر جا بیندازند و جایگاه خوبی دارند.

مس‌رفسنجان با بازی‌های خوبش در چند هفته‌ی اخیر امتیازات خوبی بدست آورده است

وی افزود: مس‌رفسنجان در هفته‌های گذشته با بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشت، توانست امتیازات حساسی را از رقیب‌های خوبی بگیرد و درحال حاضر هم در رتبه پنجم قرار دارد.

گلگهر می‌تواند نماینده‌ی خوبی برای کرمان در آسیا باشد

مربی سابق مس درمورد گلگهر گفت: گلگهر سیرجان هم تیمی است که با امیر قلعه‌نویی سه سال مداوم در لیگ برتر دارد کار می‌کند و این ثبات مدیریتی و ثبات سرمربی باعث شده که این تیم بتواند مانند سال قبل امتیازات خوبی را کسب کند و همیشه در رتبه‌های اول تا سوم باشد.
وی در ادامه گفت: این تیم سال قبل هم عملکرد خوبی داشت و اگر هفت امتیاز را ازش کم نمی‌کردند این تیم می‌توانست یکی از نمایندگان ایران در آسیا باشد و امسال با این روندی که پیش می‌رود ان‌شاالله گلگهر بتواند سهمیه آسیا را بگیرد و دومین تیم کرمانی بعد از مس‌کرمان باشد که توانسته باشد در آسیا درخشش خوبی داشته باشد.

مس‌کرمان نیاز به حمایت دارد

نامجو در پاسخ به این سوال که آیا تیم مس پس از صعود به لیگ برتر بهتر نبود با سرمربی دیگری کارش را ادامه دهد گفت: حسینخانی سال‌های سال در لیگ برتر و آسیا بازی کرده است و لیگ برتر را خوب می‌شناسد تا الآن هم نتایج قابل قبولی را با بچه‌های کرمانی گرفته است و خودشان هم در نشست‌ها و مصاحبه‌های خبری بارها گفتند که بخاطر کمبود بازیکن نتایجی که می‌خواستند را نگرفته‌اند.
وی ادامه داد: باشگاه هم در یارگیری کمک حسینخانی بودند اما فدراسیون و قانون دست حسینخانی را بسته بود، تا بتواند بازیکنان لیگ برتری بیشتری را بگیرد و این مسائل باعث شد نتایج تیم کمی ضعیف باشد. اما اگر در نیم فصل دوم از این تیم حمایت خوبی شود و از سمت صنایع مس هم این حمایت ادامه داشته باشد و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شود نتایج تیم بهتر می‌شود.
نامجو در مورد اختلاف بین کهندل و حسینخانی نیز گفت: اختلافات در خانواده همیشه است بین فرزند و پدر بین اعضای خانواده. اختلاف سلیقه‌ها همه جا وجود دارد و نباید این اختلاف سلیقه‌ها باعث شود که مشکلات تیم بیشتر شود. این اختلاف‌ها هم اختلافات جدی نبوده است و هر ۲ به دنبال این هستند که تیم را تقویت کنند و بتوانند در نیم فصل دوم نتایج خوبی را برای تیم رقم بزنند و تیم روند صعودی را در پیش بگیرد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100561
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.