علی رستمی وارد هیات مدیره «فملی» شد


تغییرات ۸۰درصدی در هیات مدیره شرکت ملی مس

همانطور که پیش از این در «کرمان نو» پیش‌بینی کرده بودیم علی رستمی پس از گذشت حدود ۴ ماه در شرکت ملی صنایع مس ایران پایش به هیات مدیره هم باز شد. او در ترمیم هیات مدیره به عنوان نماینده صندوق بازنشستگي شركت ملي صنايع مس ايران جایگزین مهدی اهرابی شده است.

همچنین سید مجید هدایت هم به عنوان نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنايع معدني ايران (ایمیدرو)  جایگزین سعد محمدی در هیات مدیره مس خواهد شد.

سهامدار حقوقی دیگری که در تغییرات جدید نماینده‌اش را تعویض می‌کند، شرکت سرمايه گذاری صدر تامين ( شستا) است. گزینه احتمالی عابدی‌نژاد داورانی است که جایگزین سامان مرتاض خواهد شد.

بنابر اطلاعاتی که در اختیار «کرمان نو» قرار گرفته است احمد افضلي نيري که نمایندگی سرمايه گذاري استان خراسان جنوبي را در هیات مدیره مس بر عهده داشته صندلی خود را به عبدالحمید ثمره هاشمی می‌سپارد. ثمره هاشمی پیش از این سوابقی چون معاونت وزارت نیرو، مدیرعاملی شرکت توسعه معادن و فلزات و عضویت در هیئت مدیره فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد.

به این ترتیب حسين احمدي، نماینده فولاد مبارکه اصفهان از ترکیب فعلی در هیات مدیره باقی می‌ماند و ریاست هیات مدیره هم احتمالا به سید مجید هدایت خواهد رسید.

اما این به معنی پایان کار برای مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیست و لیست استعلامی ۳۰ نفره او در صف انتصابات هستند.

این تغییرات امروز در شرکت ملی صنایع مس ایران انجام و برای انجام فرآیند قانونی و ثبت در کدال راهی ثبت شرکت‌ها شده است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92018
5 نظرات
  1. علي اكبر می گوید

    سلام ميخواستم اطلاعاتي در اختيارتون بزارم در مورد مديرعامل سرمايگذاري مس سرچشمه آقاي ميلاد شمس كه برادر زاده دكتر احمد شمس كه در دولت روحاني رييس معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور» ، منصوب شده بود و در دولت جديد رييسي مشاور رييس دفتر رييسي كه الان در حال حاظر به خاطر اختلاس و دزدي زندان هستند و ايشان با ارتباطاتي كه با رزم حسيني وزير سابق داشتند آقاي ميلاد شمس برادرزاده خودشون كه دامادشون هم هستند رو بدون هيچ رزومه و تحصيلات مرتبط به مديرعاملي سرمايه گذاري مس سرچشمه منصوب ميكنند اميدوار هستيم كه حق اين مردم مظلوم كه امثال احمد شمس يا اختلاس و دزدي و پول شويي گرفته زودتر گرفته بشه و در زندان بپوسه

  2. حامد می گوید

    این دزد میاد و دزد دیگه میره و مدیران قبلی هم که کلا نرفتن زیر ضرب تحقیق و تفحص …… داماد مدیر عامل قبلی با صورت وضعیت های صوری به جای طلب هاش در شرکت زیر مجموعه مس از اموال شرکت ( برج اداری ) بهش هدیه دادند. و ایضا سایر مدیران…… می دونم جرات انتشارش رو نداری ….. چون مدیر قبلی کرمانی هست

  3. محمد می گوید

    مس و شرکت های زیر مجموعه پاتوق مافیای زد و بند هست … لطفا بررسی بفرمائید آقای …….. با معدل بین ۱۰ و ۱۲ جز خدمت رسانی به داماد ……. چه رزومه ای در شرکت نیپک دارد که قریب ده ساله در شرکت عضو هیات مدیره و مدیر عامل هست..

  4. مدیرمسئول می گوید

    اسامی افراد چون جنبه حقوقی داشت حذف شد

    1. حامد می گوید

      لطفا بررسی بفرمائید در هیات مدیره شرکت نیپک بعصی از اعصا جز سرویس به اطرافیان مدیران قبلی مس ( داماد مدیر قبلی ) چه توانمندی بخصوص و سواد آکادمیک داشته که قریب به ۱۰ ساله حتی با رفتن مدیر عامل قبلی باز با لابی بازی و خدمت به مافیا به کرات عضو ثابت هیات مدیره و مدیر عامل میشه ….. آیا میشه در این مملکت اینهمه مهندس نخبه در دانشگاه های سراسری بیکار و خانه نشین باشند ولی کسانی فارغ التحصیل یه دانشگاه درجه چندم اون هم با معدل زیر ۱۲ بر صندلی مدیریت و هیات مدیره شرکتی بزرگ تکیه بزنند و منافع بیت المال و بازنشستگان را به نابودی بکشانند.من مستندات کافی جمع آوری کرده و در هر محکمه ای که لازم باشه ارائه خواهم کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.