هفته‌ی دوم لیگ برتر فوتبال زنان


خاتون بم به دنبال حفظ روند پیروزی | شهرداری سیرجان به‌دنبال جبران مافات

۲ تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتبال زنان فردا جمعه در حالی به مصاف حریفان می‌روند که هر ۲ تیم جزو مدعیان قهرمانی این لیگ هستند.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در حالی از فردا جمعه ۳ آذر با ۵ دیدار از ساعت ۱۳ برگزار می‌شود که خاتون بم با پیروزی هفته‌ی گذشته در برابر کانی کردستان این هفته در بم میزبان تیم آوا تهران است و شاگردان مرضیه جعفری که مدافع عنوان قهرمانی هستند به دنبال دومین پیروزی فصل خود پا به این مسابقه خانگی خواهند گذاشت.

تیم شهرداری سیرجان دیگر نماینده استان نیز که هفته‌ی گذشته با یک گل برابر ملوان انزلی شکست خانگی را تجربه کرد این هفته مهمان تیم فراایساتیس کران فارس است. شاگردان مریم ایراندوست در این بازی به‌دنبال جبران باخت هفته‌ی گذشته خود هستند. شاگردان ایراندوست که یکی از مدعیان این فصل رقابت‌ها به‌شمار می‌آیند و با توجه به شرایط لیگ برتر فوتبال زنان و با توجه به اینکه تیم خاتون و سپاهان دیگر مدعیان، بازی هفته‌ی اول خود را با پیروزی به پایان رساندند نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه دارند تا از جمع مدعیان عقب نمانند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111381
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.