امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای شنبه ۴ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

7:30 – فرماندار رودبار جنوب از خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی طوفان شن و گردو غباربه حوزه کشاورزی و عمران شهری در این شهرستان خبر داد و گفت : این در حالی است که آسیب های سرمازدگی نیز هم در راه هست. / ایرنا

9:48 – رئیس‌کل سازمان مالیاتی استان کرمان گفت: با توجه به شرایط کرونایی که بر کسب و کارها تاثیر گذاشته هتل دارانی که تا پایان دوشنبه هفته آینده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جرایم مالیاتی می شوند. / ایرنا

9:58 – مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از وارد آمدن ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به دلیل توفان و وزش باد شدید به شبکه و تاسیسات برق شهرستان راور خبر داد. / ایرنا

10:25 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد شدید و وقوع طوفان شن در شهر زهکلوت و جنوب شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا کرمان| پیش بینی وقوع طوفان در زهکلوت

10:40 – رییس اورژانس کرمان می‌گوید در سه روز ابتدایی بهمن ماه امسال، ۱۶ نفر در سطح استان کرمان با گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.

مسمومیت با گاز در وضعیت هشدار| ۱۶ نفر در سه روز

10:58 – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در پی عدم اجرای پروژه ساخت تقاطع غیره مسطح بم-دهبکری رییس اداره راهداری، بخشدار و پیمان‌کار پروژه را به دادسرا احضار کرد.

مسئولان مرتبط با ساخت تقاطع بم-دهبکری به دادسرا احضار شدند

11:13 – یک زن در شهرستان زرند با خوراندن قرص برنج به پسر ۹ ساله‌اش منجر به مرگ او شد.

قتل پسر ۹ ساله با قرص برنج توسط مادر در زرند

11:22 – به گفته رئیس ‌کل سازمان مالیاتی استان کرمان، هتل‌دارانی که تا پایان دوشنبه هفته آینده نسبت به ثبت درخواست برای بخشودگی جرایم مالیاتی اقدام کنند مشمول این بخشودگی می‌شوند.

بخشودگی جرایم مالیاتی هتل‌داران کرمان

11:22 – رییس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان از ۷ نفر مصدوم و یک فوتی براثر واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستانی خبر داد.

هفت مصدوم و یک فوتی| افغانی کشی بازهم حادثه آفرید

11:41 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۲.۴۳۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز ‌شنبه ۴ بهمن ۹۹ | کاهش قیمت سکه و دلار

12:09 – پس از خسارت سنگین سرمازدگی به مزارع جنوب استان طوفان شن نیز ۲۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان جازموریان خسارت زد.

درد روی درد| خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی طوفان به کشاورزان جازموریان

12:14 – رییس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تحویل واکسن‌های کواکس گفت: تا زمان ساخت واکسن داخلی، استفاده از واکسن خارجی یک ضرورت است.

رئیس جمهور: استفاده از واکسن خارجی ضروری است

12:33 – نرگس کافی زاده زنی که در خرداد ماه امسال برای چیدن زیره در منطقه کوهپایه به کوه رفته بود پس از ۸ ماه تن بی جانش پیدا شد.

۸ ماه انتظار| پیکر بی‌جان پیرزن گمشده فوسکی پیدا شد

12:39 – در جریان مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر امروز گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ در خانه میزبان تراکتورسازی است و در صورت برد می‌تواند با ۱۸ امتیازی به‌طور موقت رتبه چهارم جدول را از تراکتور بگیرد.

گل‌گهر-تراکتور| نبرد بر سر رتبه چهارم

13:38 – رئیس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به رتبه سی‌ام کسب و کار استان در کشور از اضافه شدن ۲۵ هزار نفر بیکار براثر تعطیلی واحدهای کوچک و متوسط صنایع در استان کرمان خبر داد.

رتبه سی‌ام کسب و کار استان در کشور| ۲۵ هزار کارگر بیکار و خانه‌نشین شدند

14:07 – پس از سرمازدگی محصولات کشاورزی در شهرستان رودبار جنوب توفان ۸۰ درصد مزارع کشاورزی این منطقه را از بین برد.

توفان کار ناتمام سرما را در رودبار جنوب تمام کرد

14:22 – آخرین بروزرسانی نرم‌افزار ماسک نشان می‌دهد که ۳ شهرستان راور، رابر و ارزوییه از رنگ زرد به آبی تغییر کردند تا تعداد شهرهای آبی استان به ۱۵ برسد.

آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های استان| ۱۵ شهر آبی، ۸ شهر زرد

14:31 – رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به خبری مبنی بر وجود بیش از ۲۵۰ مدرسه در استان کرمان بدون سرویس بهداشتی گفت: امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد.

۲۵۰ مدرسه بدون سرویس بهداشتی در کرمان| حسن‌پور: امیدواریم صحت نداشته باشد

15:40 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

روز بدون فوت کرونایی در استان

16:42 – معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور، روند نزولی به خود گرفته اما این وضعیت شکننده است و احتمال بازگشت وجود دارد.

آمار کرونا در کرمان شکننده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62931
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.