خالویی در مراسم تودیع خود شرکت نکرد


نیک‌طبع به‌عنوان سرپرست جدید محیط‌زیست معرفی شد

طی مراسمی مجتبی نیک طبع به‌عنوان سرپرست اداره کل حفاظت از محیط‌زیست استان معرفی شد. در این مراسم، خالویی، مدیرکل سابق حاضر نشد.

 به گزارش کرمان‌نو، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان با حضور مجتبی ذوالجودی، معاونت محیط‌زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست و علی بیگ‌زاده، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و نماینده سیرجان برگزار شد. در این مراسم خالویی، مدیرکل پیشین محیط‌زیست استان کرمان حضور نداشت.

مجتبی نیک طبع، سرپرست مدیرکل محیط‌زیست استان کرمان با بیان اینکه سینه‌خیز برای این پست نیامده است، گفت: در بحث‌های آلودگی و تخریب محیط‌زیست و مدافع این استان به‌هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد.

نیک طبع با اشاره به صحبت شب گذشته خود با ذوالجودی، معاون سازمان محیط‌زیست، گفت: همان شب گفتم که اگر صلاح نیست، این مراسم لغو شود.

او در این ادامه داد: تغییراتی اگر باشد برای چابک‌سازی و روان‌سازی است و تصمیمات به‌صورت جمعی گرفته می‌شود که به نفع سازمان باشد.

مجتبی ذوالجودی معاونت محیط‌زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز در این جلسه با اشاره به این نکته که ساعت ۴ بعدازظهر این مراسم به خالویی اطلاع داده شده و ایشان در یک استان دیگر بوده است، گفت: یکی از خانم‌ها صحبتی در گوش بنده داشت؛ ولی آقای خالویی هم کارهای خوبی کردند .

ذوالجودی در ادامه گفت: همین‌طور که از خانم شاکری خواستم در معاونت با ما همکاری داشته باشند، از ایشان هم استفاده خواهم کرد.

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۳ دوره در فراکسیون محیط‌زیست بوده است از ذوالجودی خواست تا حتماً از ظرفیت خالویی در محیط‌زیست استان و یا کشور اضافه شود .

به گفته حسن‌پور در مدت مدیریت خالویی، هیچ مشکلی در حوزه انتخابیه او در بحث محیط‌زیست نبوده است.

حسن‌پور در این جلسه با بیان اینکه بارها به ما گفته شده که نمایندگان در امور اجرایی و انتصابات دخالت می‌کنند، گفت: ما حتی خبر نشدیم که چه زمانی علی‌اکبر رسولیان، رئیس محیط‌زیست سیرجان رفت و چه زمانی مسعود سعید رئیس این اداره شد که این موضوع هم از عجایب است.

شایان‌ذکر است که متن لوح تقدیر خالویی، توسط شاکری مدیرکل اسبق محیط‌زیست استان کرمان قرائت شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107825
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.