فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد


دستگیری عامل قطع عضو شهروند پاریزی

فرمانده انتظامی سیرجان اعلام کرد: در پی تنش و نزاع ایجاد شده بین ۲ جوان با یکدیگر به دلیل اختلافات قبلی، یکی از این افراد از ناحیه دست با ضربات شمشیر دچار قطع عضو شده و ضارب پس از متواری شدن از محل حادثه، امروز دستگیر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سرهنگ امیرسبتکی گفت: عامل قطع عضو شهروند پاریزی که از اراذل و اوباش سطح یک است و سوابقی از جمله: شرارت، چاقوکشی، عربده کشی، نزاع، مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان درپرونده دارد، پس از ۴۵ روز کار اطلاعاتی در مخفیگاهش از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

او افزود: در ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در پی یک فقره نزاع بین ۲ جوان در شهر پاریز شهرستان سیرجان، بلافاصله واحد گشتی کلانتری بخش پاریز به محل وقوع اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد به سبب تنش و نزاع ایجاد شده بین ۲ جوان با یکدیگر به دلیل اختلافات قبلی، یک نزاع فردی شکل می‌گیرد و یکی از این افراد از ناحیه دست با ضربات شمشیر دچار قطع عضو شده و مجروح می‌شود و ضارب نیز بلافاصله از محل متواری می‌شود.

او  با اشاره به آغاز پی جویی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری ضارب و عامل این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش ۴۵ روز کار اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی، عامل وقوع این قطع عضو که جوانی ۲۹ ساله و از اراذل و اوباش است، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105104
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.