معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان:


راه دسترسی ۷۰ روستای شمال کرمان مسدود است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان با اشاره به تأثیرات بارش شدید باران و برف طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: مسیر ارتباطی دسترسی به ۷۰ روستا در مناطق مختلف شمال این استان به طول حدود ۲۰۰ کیلومتر بسته است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سیدحمزه روح‌الامینی افزود: تا ظهر امروز حدود ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمان بازگشایی شده و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مابقی هستند که به‌احتمال فراوان تا فردا کل این راه‌ها بازگشایی می‌شوند.

او در ادامه با اشاره به بازگشایی جاده چترود – راور و یک راه دیگر در مسیر جیرفت – بم از رودخانه دِهبَکری اظهار داشت: برف‌وباران شدید، کولاک و مه‌گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته اکثر گردنه‌های استان کرمان را فراگرفت؛ اما اکنون تمامی جاده‌های ریانی اصلی این استان باز هستند و تردد در آنها برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به بخشی از تلاش‌های راهداران برای ممانعت از انسداد جاده‌ها هم‌زمان با بارش‌ها عنوان کرد: بارش باران و برف را طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در جاده‌های استان کرمان خواهیم داشت.

بارش باران و برف از بامداد روز یکشنبه در برخی از مناطق استان کرمان تشدید شد و فعالیت این سامانه همچنان در برخی از مناطق این استان ادامه دارد؛ بر اساس پیش‌بینی‌ها در آخر هفته نیز شاهد بارش‌ها در استان خواهیم بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115695
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.