در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اعلام شد


زیرساخت‌های سکونتگاه‌های غیررسمی تا ۲ سال دیگر تأمین می‌شود

بنا به اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان تا ۲ سال دیگر بایستی زیرساخت‌های اولیه سکونتگاه‌های غیررسمی استان شامل روشنایی معابر، مساجد، پاسگاه، ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی، زیرساخت‌های شهری، مدارس و زیرساخت آب و برق و فاضلاب این مناطق تأمین شود.

به گزارش کرمان‌نو، محمدرضا وحیدی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان جمعیت سکونتگاه‌های غیررسمی شامل بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه امسال را ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد که در کل ۹ درصد از جمعیت شهری استان را شامل می‌شود.

در این جلسه اعلام شد که ۲۱ نقطه از این سکونتگاه‌های غیررسمی در شمال و ۹ نقطه در جنوب استان کرمان هستند.

باتوجه‌به اینکه این محلات بایستی مورد تأیید ستاد بازآفرینی شهری باشند، لیست محلاتی که شامل این ماده قانونی می‌شوند شامل الله‌آباد، انتهای فیروزآباد، شهرک صنعتی، صیاد شیرازی، شرف‌آباد، حاجی‌آباد، قائم‌آباد و سعیدی هستند.

در ادامه این جلسه در خصوص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان هم اعلام شد که بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان که ۶۴ درصد از اعتبارات هزینه‌ای می‌شود، تاکنون ابلاغ شده است. او دراین‌رابطه توضیح داد که ۶۵.۶ درصد از کل اعتبارات سالانه حقوق و مزایا تخصیص‌داده‌شده است.

وحیدی در این جلسه همچنین در خصوص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اعلام کرد که ۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تاکنون ابلاغ شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.