قهرمانی سیرجانی‌ها با ستاره مهارنشدنی


سیرجان برای دومین بار بر بام والیبال ایران ایستاد

فولاد سیرجان در حالی برای دومین بار قهرمان لیگ برتر والیبال کشور شد که توانست هر دو بازی فینال را برابر شهداب یزد ۳ بر ۲ پیروز باشد.

 به گزارش کرمان‌نو، هر ۲ بازی فینال سی و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان بین ۲ تیم فولاد سیرجان و شهداب یزد که در روز پنجشنبه ۱۶ فروردین و شنبه ۱۸ فروردین برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فولاد سیرجان تمام شد تا این تیم با هدایت بهروز عطایی و محمد موسوی ستاره قدیمی تیم ملی فاتح لیگ برتر والیبال باشد. 
این مسابقات سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران بود که از ۳۰ مهرماه با حضور ۱۴ تیم در یک گروه مقدماتی آغاز شده بود و در پایان با قهرمانی تیم استان کرمان به پایان رسید. 
در این دوره فولاد به شهداب یزدی خورد که دو عنوان قهرمانی در دو سال گذشته را به نام خود ثبت کرده بودند. 
عطایی که بعد از کنار رفتن از تیم ملی انگیزه‌های زیادی برای اثبات شایستگی‌های خود در لیگ برتر داشت، در ۲ بازی سخت از سد شهداب گذشت. اما حضور سیدمحمد موسوی، ستاره باتجربه سیرجانی‌ها در کنار پوریا حسین خانزاده، محمد فلاح و شهروز همایونش‌فر که عملکرد خوبی از خود نشان دادند در این ۲ دیدار سخت برگ برنده فولادی‌ها بود. 
بهروز عطایی و سیدمحمد موسوی که سال قبل در تیم ملی انتقادات زیادی را متحمل شده بودند، این بار توانستند با فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال را فتح کنند.

دست‌نیافتنی‌تر از همیشه؛ ستاره ۳۷ساله والیبال مچ جوان‌ها را خواباند

سیدمحمد موسوی بازیکن باتجربه تیم ملی و فولاد سیرجان به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر والیبال ایران انتخاب شد.
موسوی با قهرمانی در این فصل لیگ برتر والیبال دست‌نیافتنی‌تر شد و با دوازده قهرمانی پرافتخار است، او پس از سال ۹۶ که آخرین قهرمانی‌اش را با بانک سرمایه به دست آورده بود، دوباره عنوان قهرمانی را کسب کرد تا با جوایز بهترین مدافع میانی و ارزشمندترین بازیکن لیگ این قهرمانی برای او شیرین و شیرین‌تر شود.

برترین بازیکنان لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ 

بهترین مدافع میانی: سیدمحمد موسوی از فولاد سیرجان و مسعود غلامی از شهداب یزد 
بهترین دریافت‌کننده قدرتی: شهروز همایون‌فرمنش و پوریا حسین‌خانزاده از فولاد سیرجان ایرانیان 
بهترین قطر پاسور: رضا رضایی از تیم شهداب یزد 
بهترین پاسور: محمدطاهر وادی از فولاد سیرجان ایرانیان 
بهترین لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور از شهداب یزد 
ارزشمندترین بازیکن: سیدمحمد موسوی از فولاد سیرجان ایرانیان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116927
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.