کسب یک امتیاز در خانه حریف


شمس‌آذر و گل‌گهر به تساوی رضایت دادند

به گزارش «کرمان نو» دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان با تساوی یک‌بریک به پایان رسید. تیم شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان این شهر پذیرایی تیم گل‌گهر سیرجان بود که این بازی برنده نداشت.

 لحظات حساس بازی:
سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۳ در حالی با سنگربان شمس‌آذر تک‌به‌تک شد که با بی‌دقتی بهترین فرصت گل‌زنی گل‌گهری‌ها را از دست داد.
دقیقه ۱۵ بازی شمس‌آذری‌ها صاحب ضربه‌ای ایستگاهی شدند که رحمان جعفری با یک ضربه سر تماشایی ارسال زیبایی هم‌بازی خود را به تور دروازه گل‌گهر نشاند تا نخستین گل این بازی به نام تیم میزبان ثبت شود.
در اوقات تلف شده، شاگردان دقیقی فرصت داشتند که اختلاف را به دو گل برسانند که محمدرضا اخباری با دبل سیو خود مانع فروریختن دوباره دروازه گل‌گهر شد و این سنگربان سیرجانی‌ها را در بازی نگه داشت.
با شروع نیمه دوم، شاگردان اوزونیدیس برای جبران گل‌خوردن حملات زیادی به روی دروازه شمس‌آذر ترتیب دادند و در نهایت در دقیقه ۵۴ به گل مساوی رسیدند. احمدرضا زنده روح ارسال تماشایی روبرت تورس را از روی نقطه کرنر با یک ضربه سر به گل تبدیل کرد تا همه چیز برابر شود.
در پایان این بازی با نتیجه یک‌بریک به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.
تیم داوری: سید وحید کاظمی/ کمک‌ها: هادی طوسی، محسن بابایی، فرزاد منصوری
 ترکیب اولیه دو تیم:
شمس آذر قزوین
علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، مهدی محمدی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی، مصطفی احمدی، علی‌اصغر اعرابی، امیرمحمد نسایی، هومن ربیع‌زاده و رحمان جعفری
سرمربی: سعید دقیقی
ترکیب گل‌گهر
محمدرضا اخباری، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، تیکدری، رزاق پور، عاشوری، کوشکی، تورس، سعید سحرخیزان
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111458
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.