روز بد خط دفاع مس‌رفسنجان


فریاد هواداران بر سر الهامی

در روز بد خط دفاع مس‌رفسنجان و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم، مس با ۳ گل باخت تا در هفته‌ی سوم لیگ برتر فوتبال، ساکت الهامی مورد اعتراض هواداران رفسنجانی قرار بگیرد.

به گزارش کرمان‌نو، اولین بازی هفته‌ی سوم لیگ برتر درحالی برگزار شد که مس‌رفسنجان در خانه به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده‌ی شمس آذر قزوین رفت و با ۳ گل به مهمان خود باخت.
در بازی سرد و بی‌روح نیمه اول بازی ۲ تیم مس‌رفسنجان و شمس آذر قزوین هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ۲ تیم با تساوی صفر صفر به رختکن بروند.
اما تیم تازه لیگ برتری شده‌ی شمس آذر قزوین نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقایق ۵۰ و ۵۷ توسط عیسی مرادی توانست دروازه‌ی مسی‌های رفسنجان را باز کند. هر ۲ گل تیم قزوینی با اشتباه خط دفاعی تیم رفسنجانی به ثمر رسید.
۲ گل در خانه‌ی حریف مانع از ادامه‌ی حملات تیم قزوینی نشد و شمس آذر همچنان به حملات خود ادامه داد.
در دقیقه ۶۵ درحالی که یک پنالتی برای مسی‌ها گرفته شد اما محمدمهدی محبی نتوانست از این فرصت استفاده کند و تفاضل گل را کمتر کند.
قزوینی‌ها در دقیقه ۸۰ توسط امیرمحمد نسایی بار دیگر دروازه‌ی مسی‌ها را باز کردند تا شرایط را برای ساکت الهامی و تیمش سخت‌تر کنند.
این شکست سنگین در رفسنجان و خوردن سه گل درحالی افتاد که خط دفاع مس روز پر اشتباهی را داشت.
از حواشی این بازی می‌توان به شعارهای هواداران مس‌رفسنجان پس از گل دوم علیه ساکت الهامی اشاره کرد. آنها خواستار جدایی او از این تیم شدند و به تشویق محمد ربیعی پرداختند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107913
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.