دادستان رفسنجان آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار رفسنجان را تشریح کرد


قاتل تحت مصرف شدید روانگردان شیشه بوده است

شهسواری، دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

ایمان شهسواری، دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان در تشریح خبر افزود: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است. او با اشاره به این مطلب که از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، اظهارداشت: این حادثه  عصر روز یک‌شنبه ۱۶ مرداد، اتفاق افتاده است و متهم تحت مصرف روان‌گردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگ‌بار زده است. 

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شد و نهایتا قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بیند اقدام به خودزنی می‌کند و ماموران بلافاصله او را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل می‌کنند.

شهسواری ادامه داد: بازجویی‌های اولیه از متهم توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان در حال انجام است و در بازجویی‌های ابتدایی مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل با تعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است. 

وی بیان کرد: تمام افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده اند مرد در بازه سنی جوان و میانسال بوده‌اند و از افرادی بودند که در محل چاه موتورهای کشاورزی در حال کار بوده‌اند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: شامگاه گذشته جلسه شورای تامین برگزار و اطلاعات تکمیلی در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است عصر روز یک‌شنبه ۱۶ مرداد یک تبعه افغانستان در شهر بهرمان بر اثر اختلافات شخصی به تعدادی از  حمله می‌کند و ۱۰ نفر از آنان را با ضربه چاقو به قتل می‌رساند. ۶ نفر از کشته‌شدگان تبعه افغانستان و ۴ نفر ایرانی بوده‌اند.

قانل شب گذشته در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95040
1 نظر
  1. ابوفاضل می گوید

    مسیولین بیغیرت وبیعقلی که هشت میلیون مهاجر غیر قانونی رو مرز براشون باز گذاشتن که بیان باعث گرانی وکمبود مواد غذایی وگرانیه کرایه خانه وسالها قتل وتجاوز شدن ورسانه ها اکثرا جنایات افغانها رو سانسور میکنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.