استاندار کرمان دستور داد


مدیران استان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم حق خروج از استان را ندارند

استاندار کرمان گفت: مدیران در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم حق خروج از استان را ندارند و باید تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مراسم با شکوه سالگرد شهادت این شهید بزرگوار بگذارند.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با بیان اینکه شهر کرمان بدترین وضعیت سرانه آموزشی را در سطح استان دارد، اظهار داشت: با وجود اینکه همه از محرومیت جنوب استان می‌گویند، اما در شهر کرمان با کمبود شدید مدرسه روبه‌رو هستیم.

وی بیان کرد: این آمادگی وجود دارد که با تغییر کاربری برخی مدارس که در خیابان‌های اصلی شهر قرار دارد، مولدسازی شده و از این محل مدارس نوساز جدید در سطح شهر کرمان ساخته شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن باید پرداخت شود، بیان کرد: در هر شرایطی این مهم را پیگیری می‌کنیم و سهم استان کرمان از این حقوق باید پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مدیران در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم حق خروج از استان را ندارند، گفت: در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم با جمعیت زیادی روبه‌رو هستیم و تمام مدیران وظیفه دارند با همکاری لازم این مراسم را برگزار کنند.

فداکار با اشاره به اینکه تمام مامور سراها و مهمانسراهای ادارات باید برای اسکان زائران حاج قاسم اختصاص داده شود، افزود: از برگزاری هر گونه همایش در بازه زمانی هشتم تا هجدهم دی‌ماه توسط ادارات خودداری شود و مدیران تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مراسم با شکوه سالگرد شهادت حاج قاسم و پذیرایی از زائران این شهید بزرگوار بگذارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99578
1 نظر
  1. سعید می گوید

    الحمدلله کارهای استان تحت مدیریت ایشان همه تعطیل است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.