شروع نیم فصل دوم لیگ دسته‌ی یک فوتبال؛


مس‌کرمان بحران‌زده میزبان داماش گیلان

مس‌کرمان درحالی فردا جمعه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف داماش گیلان می‌رود که بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده و بازیکنان جدید این تیم هم هنوز قرارداد رسمی ثبت نکردند.

به گزارش کرمان‌نو، فردا نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دستهٔ یک فوتبال با ۶ دیدار برگزار می‌شود و مس‌کرمان میزبان تیم داماش گیلان خواهد بود. مسی‌های کرمان نسبت به بازی اول فصل خود که مهمان داماشی‌ها بودند تغییرات زیادی داشتند.

سرمربی آن‌ها در بازی اول فصل محمود محمودی‌نیا بود که توانستند ۲ بر یک پیروز بازی باشند و حالا با اکبر محمدی به مصاف داماش می‌روند.

مسی‌های کرمان که تغییرات زیادی داشتند به گفتهٔ محمدی سرمربی خود هنوز نتوانستند قرارداد بازیکنان خود را به‌صورت رسمی ثبت کنند.

اکبر محمدی در مصاحبه‌ای نسبت به اوضاع نابسامان مس‌کرمان گلایه کرد و گفت: «شرایط حاد و بحرانی پیش روی ما است. به‌واسطه نداشتن مدیرعامل و نبودن کسی که بتواند کارهای اداری و مدیریتی و پشتیبانی را پیش ببرد، نزدیک به یک ماه است که بلاتکلیف هستیم.»

محمدی ادامه داد:«ما از ۶ بازیکنی که به تیم اضافه کردیم، در اردوی خود استفاده کردیم و آنها آماده بازی کردن برای مس هستند، اما به‌خاطر مشکلات مدیریتی نتوانستیم قراردادشان را ثبت کنیم و مراحل اداری آنها را پیش ببریم. این مسئله به‌شدت مرا نگران می‌کند؛ باتوجه‌به جدایی ۱۰ بازیکن از مس‌کرمان ما باید برای نفرات خود جایگزین داشته باشیم، اما هنوز چنین اتفاقی به‌صورت رسمی نیفتاده و فکر می‌کنم تعداد نفراتمان برای بازی با داماش به یک تیم هم نمی‌رسد!»

مس در حالی فردا بازی‌های نیم‌فصل دوم خود را شروع می‌کند که اوضاع مالی خوب ندارد. شرایط مدیرعامل این باشگاه مشخص نیست. قرارداد سرمربی این تیم و کمک‌هایش نیز مانند بازیکنان جدید این تیم ثبت نشده است.

در سوی مقابل تیم داماش گیلان که پس از چند فصل به رقابت‌های لیگ یک بازگشته در بازی‌های قبلی خود عملکرد خوبی نداشته تا در رتبه‌های سقوط قرار بگیرد. این تیم از ۱۷ بازی قبلی خود ۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۰ شکست و با ثبت ۱۱ امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی است. این تیم در ۵ مسابقه قبلی خود در لیگ یک ۳ شکست و ۲ تساوی کسب کرده است و در طول فصل در چند مقطع سرمربیان خود را عوض کرد که در آخرین مورد آن علی نظرمحمدی جای اصغر کلانتری را بر روی نیمکت این تیم گرفت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114785
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.