هفتهٔ دهم لیگ برتر فوتبال زنان؛


ملوان و شهرداری؛ انتقام بازی رفت | خاتون فقط باید پیروز شود

نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان فردا جمعه ۱۳ بهمن با سه دیدار شروع می‌شود که در ۲ دیدار نمایندگان استان به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفتهٔ دهم لیگ برتر فوتبال زنان کشور فردا جمعه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۳، سه دیدار برگزار می‌شود که خاتون بم و شهرداری سیرجان ۲ نماینده استان به مصاف حریفان خود می‌روند.در حساس‌ترین بازی دور برگشت ملوان در انزلی از شهرداری سیرجان میزبانی می‌کند و خاتون صدرنشین رقابت‌ها میزبان کانی کردستان خواهد بود.

انتقام در انزلی

در حساس‌ترین بازی دور برگشت لیگ برتر فوتبال زنان ۲ تیم شهرداری سیرجان و ملوان بندر انزلی فردا در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شاگردان مریم ایراندوست به دنبال انتقام بازی رفت هستند. سیرجانی‌ها که اولین بازی خود را در شروع فصل با تک گل شبنم بهشت به ملوان واگذار کردند حالا علاوه بر اینکه از خاتون در صدر جدول عقب نیفتند به دنبال انتقام از انزلیچی‌ها هم هستند. شاگردان ایراندوست که در ۵ بازی گذشته خود ۵ پیروزی کسب کردند به دنبال ادامه روند پیروزی‌های خود هستند. آن‌ها با یک امتیاز کمتر نسبت به خاتون در ردهٔ دوم جدول قرار دارند.
photo 2023 11 17 15 55 02

خاتون محکوم به پیروزی در بازی‌های آسان‌تر

خاتون بم که در غیاب سه بازیکن اصلی خود با شوک بزرگی روبرو شده بود؛ اما همچنان به روند امتیازگیری در مسابقات ادامه داد. این تیم بازی‌های دور برگشت خود را با کانی کردستان شروع می‌کند.خاتونی‌ها با ۷ برد و ۲ تساوی در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش می‌کنند. این بازی که به‌مراتب آسان‌تر است فرصتی است تا شاگردان مرضیه جعفری روند امتیازگیری خود را دنبال کنند تا در بازی‌های رودررو در مقابل مدعیان با خیال آسوده‌تری به میدان بروند. کانی کردستان از ۱۵ امتیاز قبلی خود تنها ۲ امتیاز گرفته و در ردهٔ نهم جدول قرار دارد.
usffc04v
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114793
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.