فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان:


کاروان اشرار مسلح منهدم شد

کرمان نو- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با انهدام کاروان اشرار مسلح در دشت سمسور واقع در شرق این استان ۲ شرور به هلاکت رسیدند، سه نفر از ماموران پلیس به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و ۶ مامور دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش کرمان نو  و به نقل از مرکز اطلاع رسانی این فرماندهی انتظامی، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار مسلح درگیر شدند.

او افزود: در این درگیری که حدود ۲۴ ساعت ادامه داشت ۲ تن از اشرار سابقه دار که دارای سوابق متعدد شرارت و ناامنی در منطقه جنوب شرق بودند به هلاکت رسیدند و سایر اشرار با آتش پر حجم ماموران از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی کرمان در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت:در ساعات اولیه درگیری استوار یکم احسان شیرخانی و سرباز وظیفه امیرحسین خدادادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۶ نفر از ماموران نیز مجروح  شدند که حال عمومی آنان مساعد است.

سردار ناظری در ادامه خاطرنشان کرد: سرهنگ مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر نیز با حضور فداکارانه در صحنه عملیات و درگیری تن به تن با یکی از اشرار، ضمن به هلاکت رساندن او خود نیز به همرزمان شهیدش پیوست.

او با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اشرار متواری گفت: پاکسازی منطقه عملیات توسط ماموران ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80063
1 نظر
  1. عیسی می گوید

    مدیریت ضعیف وموبود امکانات باعث شده خیلی راهت نیروهامون رو ازدست بدیم چندتاقاچاقچی معمولی نیروهای آموزش‌دیده رو خیلی راهت میکشن وما خیلی راهت باقرارداد اسم شهید کنارشون از قضیه می‌گذریم بدون اینکه بدونیم اون شهید فرزند یه خانواده یا پدر یه خانواده وهمسر یه نفر بوده که لحظه لحظه منتظرش بودن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.