شمار شهدای نیروی انتظامی در درگیری شرق کرمان به ۳ تن رسید

رئیس کل دادگستری کرمان با صدور پیام تسلیت، شمار شهدای درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح موادمخدر در شرق این استان را سه تن اعلام کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، پیشتر اعلام شده بود که در این درگیری که از عصر روز گذشته شروع شد ۲ تن از ماموران انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیده و ۶ تن نیز مجروح شده اند.

بعدازظهر امروز در پیام تسلیت یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان شهادت سرهنگ مهدی توسنگ، استوار یکم احسان شیرخانی و سرباز وظیفه امیرحسین خدادادی اعلام شده است.

برخی منابع شهید سرهنگ توسنگ را فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا در کرمان معرفی کرده اند.

در بخشی از این پیام تسلیت آمده است: استان کرمان به واسطه بهره مندی از نیروهای جان برکف و مجاهد توانسته خط مقدم مبارزه با مواد مخدر را به خود اختصاص دهد و از این رو به صورت مستمر شمیم شهادت سربازان ولایت، این استان و در سطح کشور را معطر می سازد. یقینا دستگاه قضایی استان کرمان نیز در تداوم همراهی با نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی این استان، برخورد قانونی قاطع و سخت را با عاملان این حادثه خواهد داشت و اجازه نخواهد داد که منافع عمومی و آرامش این سرزمین که ثمره خون پاک شهداست، به دست عده ای از عناصر فریب خورده، جاهل و کژاندیش خدشه دار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80060
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.