تلاش برای حفظ صدرنشینی

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امروز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف فولاد رده سومی می‌رود.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته نخست مسابقات موفق شد تا برابر سپاهان به پیروزی برسد،. شاگردان قلعه‌نویی که در ابتدای این دیدار دروازه‌بان باز شده بود در ادامه سه گل زدند تا برد قاطعی را در خانه به دست بیاورند.

سیرجانی‌ها در نبرد دوم در رفسنجان به مصاف تیم هم استانی خود رفتند و در نهایت این دیدار نیز با پیروزی دو بر صفر این تیم همراه شد تا تنها تیم شش امتیازی جدول رقابت‌ها در پایان هفته دوم باشند.

شاگردان قلعه‌نویی امروز در ورزشگاه خانگی برابر فولاد قرار می‌گیرند و امیدوار هستند تا با برد در این دیدار به روند صدرنشینی خود در جدول ادامه بدهند و سومین برد متوالی را کسب کنند.

ترکیب گل گهر در این بازی به شرح زیر است:

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمد زنده روح، گادوین منشا

دیدار این دو تیم در فصل  قبل رقابت‌های لیگ در سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید، تیم گل‌گهر که فصل قبل تا پایان هفته دهم تنها پنج امتیاز داشت و حالا تا پایان هفته دوم شش امتیاز در جیبش است که نشان از تاثیر مثبت امیر قلعه‌نویی و خریدهایش در این تیم شهرستانی دارد.

آن‌ها پس از دیدار با فولاد باید به تبریز بروند تا برابر تیم پر تغییر ماشین‌سازی قرار بگیرند، ماشین‌‌سازی پس از شکست سنگین در هفته اول در دیدار دوم خود برابر تیم ده نفره ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسید و در این هفته باید میهمان استقلال تهران باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59078
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.