تیم خاتون بم از صعود به فینال باشگاه های غرب آسیا بازماند

کرمان‌نو- تیم فوتبال خاتون بم از صعود به فینال سومین دوره رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا باز ماند

به گزارش روز سه شنبه کرمان نو تیم فوتبال خاتون بم در بازی برگشت خود در جام باشگاه‌های آسیا برابر سوگدیانا ازبکستان قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد.

بدین ترتیب با توجه به تساوی خاتون بم در بازی دور رفت و شکست در بازی دور برگشت، تیم سوگدیانای ازبکستان به عنوان نماینده غرب آسیا راهی فینال شد.

باشگاه فوتبال زنان خاتون بم باشگاه فوتبال زنان ایرانی است که در بم، استان کرمان بنیان‌گذاری شده و پیش از این زیر مجموعه باشگاه فوتبال شهرداری بم فعالیت می کرده است.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، مالکیت این باشگاه به مجتمع معدنی و فرآوری روی خان‌خاتون بم واگذار شد و نام این تیم رسماً به خاتون بم تغییر یافت.

خاتون بم در لیگ کوثر فوتبال زنان ایران بازی می‌کند و با ۸ قهرمانی و دو نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات است.

این تیم در سال جاری تنها نماینده فوتبال زنان ایران در مسابقات جام باشگاههای زنان آسیا شد.

ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم‌هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود اما باشگاه اردنی انصراف داد و تعلیق فوتبال هند هم موجب حذف تیم زنان این کشور از رقابت‌ها شد. به این ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان در بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا تیم برتر به فینال مسابقات صعود پیدا کند

با توجه به تساوی خاتون بم در بازی دور رفت و شکست در بازی دور برگشت، تیم سوگدیانای ازبکستان به عنوان نماینده غرب آسیا راهی فینال شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95791
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.