بررسی نتایج تیم‌های فوتبال استان در لیگ برتر - هفته دوم


از آتش‌بازی مس کرمان تا تساوی سیرجان و رفسنجان

هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم استان کرمان عملکردهای متفاوتی داشتند.

مس کرمان خوش اقبال‌ترین تیم هفته دوم بود. مسی‌ها در اولین بازی خانگی خود با ۳ گل پیکان را شکست دادند.

تغییر پست یک بازیکن و بهره گیری از ۷ بازیکن جدید در ترکیب مس؛ این کاری بود که فرزاد حسین خانی پیش از بازی با پیکان انجام داد و دستاوردش پرگل ترین پیروزی هفته دوم لیگ بود.

خوشبین ترین طرفدار مس کرمان هم فکر نمی کرد این تیم در اولین بازی خانگی بعد از صعود سه گل به تیم مجتبی حسینی بزند اما فوتبال است و اتفاقات غیر قابل پیش بینی.

بعد از پیروزی این تیم مقابل پیکان فرزاد حسین‌خانی به بازیکنانش اعلام کرد با توجه به رویایی با استقلال در هفته سوم و برای دوری تیم از حواشی احتمالی، اجازه مصاحبه ندارند.

گل گهر و مس رفسنجان به تساوی رسیدند

مس رفسنجان و گل گهر سیرجان، دو تیم دیگر لیگ برتری استان کرمان این هفته مقابل هم رفتند و اولین دربی این فصل استان را برگزار کردند. این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تساوی این بازی به مذاق سرمربی گل گهر خوش نیامد و قلعه نویی در پایان بازی با عصبانیت خشم خود را از نمایش تیمش خالی کرد و به بازیکنان هشدار داد تا این نمایش را تکرار نکنند.

در پایان با این تساوی گل‌گهر چهار امتیازی شد و به زنجیره شکست‌ناپذیری خود مقابل هم‌استانی‌اش در لیگ برتر ادامه داد.

شاگردان محمد ربیعی نیز با ۲ امتیاز در حسرت اولین برد این فصل باقی ماندند.

گل‌گهر در رده سوم

با این نتایج تیم‌های استان کرمان در رده های سوم، پنجم و دهم قرار گرفتند.

در جدول گل‌گهر سیرجان با ۴ امتیاز در رده سوم، مس کرمان با ٣ امتیاز در رده پنجم و مس رفسنجان با ٢ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

هفته سوم در یکی از حساس ترین بازی‌ها مس کرمان در آزادی به مصاف استقلال می‌رود، مس رفسنجان در اصفهان مهمان ذوب آهن اصفهان است و گل گهر نیز در سیرجان به مصاف سپاهان صدرنشین می‌رود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95614
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.