با حضور وزیر ورزش انجام شد؛


افتتاح ۲ پروژه ورزشی در شهربابک

با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دو پروژه استخر مجموعه ورزشی باران و مجموعه ورزشی فیت کمپِ شهربابک به بهره برداری رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانانِ دولت سیزدهم، عصر دیروز سفر خود به استان کرمان را از شهرستان سیرجان آغاز کرده است و امروز نیز در شهربابک علاوه بر بازدید از مجموعه ورزشی تختی و استادیوم ورزشی مس، استخر مجموعه ورزشی باران و مجموعه ورزشی فیت کمپِ شهربابک را افتتاح کرد.
استخر مجموعه ورزشی باران با زیر بنای هزار و ۴۴۰ متر مربع فضای استخر و ۵۵۰ متر مربع فضا‌های تفریحی شامل استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونا خشک، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد و دیگر فضا‌های در نظر گرفته شده برای بوفه و مکان‌های تفریحی آبی است.
پیگیری برای اخذ زمین از سال ۹۴ و شروع ساخت ساختمان از اواخر سال ۹۵ صورت گرفته است.

برای احداث این مجموعه حدود ۸ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

عملیات ساختمانی استخر اسفند ۹۸ به پایان رسید و قرار بود فروردین ۹۹ افتتاح شود که به دلیل شیوع کرونا انجام نشد.
مجموعه ورزشی فیت کمپِ شهربابک در سال ۱۴۰۰به مساحت ۸۰۰ متر در دو بخش چمن مصنوعی به مساحت ۵۰۰ متر، سالن آمادگی جسمانی به مساحت ۳۰۰ متر و بخش‌های جانبی شامل سالن کنفرانس، اتاق ماساژ و کافی شاپ به همت بخش خصوصی (باشگاه فرهنگی ورزشی شقایق) مجهز شده است.
ایده این مجموعه ورزشی پس از بررسی نیاز‌های ورزش شهرستان شهربابک به منظور سلامت اجتماعی و قهرمان پروری در باشگاه فرهنگی ورزشی شقایق به همت کارشناسان تربیت بدنی داده شد که با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال مجهز شده است.
این مجموعه تحت نظر کارشناسان تربیت بدنی در حیطه‌های آمادگی جسمانی آقایان، ورزش بزرگسالان، ورزش کودکان، فیتنس بانوان، بدنسازی تخصصی رشته‌های ورزشی، آموزش فوتبال، آکادمی دروازه بانی، ماساژورزشی وریلکسی و برنامه‌های آموزشی خدمات ارائه می‌دهد.

در حال حاضر ۱۲ نفر از کارشناسان تربیت بدنی در این مجموعه مشغول بکار شده اند که با برنامه ریزی‌های انجام شده این تعداد حداقل به ۲۰ نفر خواهد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77625
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.