بازدید عزیزی‌خادم از ورزشگاه در حال ساخت مس کرمان

عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال به همراه جمعی از مسئولان استان، صبح امروز ۱۷ تیر، از ورزشگاه درحال ساخت مس کرمان بازدید کرد.

به گزارش کرمان نو و به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان و امین نوروزی مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال با همراهی میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان، علی رمضانی مدیر و ایرج کهندل عضو هیئت مدیره باشگاه مس کرمان، علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، امیرفرشاد تفکری رئیس هیئت فوتبال استان یزد از ورزشگاه در حال ساخت مس کرمان بازدید کردند.

آخوندی مجری احداث ورزشگاه مس کرمان در این بازدید به بیان گزارشی در خصوص ساخت و شرایط ورزشگاه مس کرمان پرداخت. وی گفت: هم اکنون مراحل نهایی اتمام راهرو‌های این ورزشگاه و امکانات جانبی آن در زیر سکو‌ها ادامه دارد و کار ساخت زمین چمن و سکو‌های آن تقریبا تمام شده است.

کار ساخت ورزشگاه اختصاصی مس کرمان در سال ۱۳۸۵ استارت خورد، این ورزشگاه در ابتدای بزرگراه هفت‌باغ شهر کرمان واقع شده و دارای ظرفیت سی هزار تماشاچی و مجهز به سالن‌های چند منظوره و استخر است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73633
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.