با حکم رئیس فدراسیون فوتبال


مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال شد

مریم جهان‌نجاتی سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که چند روز پیش از این سمت کنار گذاشته شد با حکم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال دختران ایران شد.

به گزارش کرمان‌نو، پس از برکناری جهان‌نجاتی توسط مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری سیرجان حالا مریم جهان‌نجاتی توانست نیمکت تیم ملی دختران زیر ۲۰ سال ایران را صاحب شود.
در حالی که در در روزهای گذشته باشگاه شهرداری سیرجان آمیغی را به عنوان جانشین جهان نجاتی راهی کادر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان کرده بود, مریم جهان‌نجاتی توانست با ارتباطی که با مهدی تاج رئیس فدراسیون دارد خود را به نیمکت تیم ملی دختران زیر بیست سال ایران برساند.
این در حالی است که تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان هنوز رنگ آرامش به خود نگرفته است. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده برخی از بازیکنان این تیم که حامی جهان‌نجاتی هستند در تمرینات تیم زیر نظر آمیغی شرکت نکردند.
گفتنی است تیم زیر ۲۰ سال تیم ملی دختران در گروه H با تیم‌های بنگلادش و ترکمنستان هم گروه است.
مرحله‌ی اول این مسابقات از ۴ تا ۱۲ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۱۳ تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ به میزبانی بنگلادش برگزار می‌شود.

مریم جهان‌نجاتی متولد مهر ۶۲ و بازیکن و مربی فوتبال بانوان ایران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی ورزشی بوده و به مدت ۷ سال در لیگ برتر و دسته یک و دو مربیگری کرده است.

جهان‌نجاتی سابقه مربی‌گری در تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان را در پرونده خود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100930
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.