گل‌گهر- پیکان| نبرد انتقامی شاگردان قلعه نویی در شهر قدس

گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پیکان تهران می‌رود.

گل‌گهر در حالی پای به این میدان خواهد گذاشت که پیکان در دیدار رفت با گل به خودی علیرضا حقیقی روی پرتاب اوت نادر محمدی و حسین پورامینی موفق شد با نتیجه 2 بر یک گل گهر را شکست دهد تا نخستین شکست فصل شاگردان امیر قلعه نویی در لیگ بیستم را رقم بزند. سیرجانی‌ ها هم‌امنون با ۲۶ امتیاز در رده هشتم و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

شاگردان قلعه نویی درحالی در برابر پیکان شکست خوردند که موقعیت‌های زیادی را در این دیدار از دست دادند و روی اشتباهات فردی دروازه خود را باز شده دیدند. از همین رو گل‌گهری‌ها برای جبران پای به این دیدار خواهند گذاشت تا علی رغم جبران اشتباهات خود در دیدار رفت، از شاگردان مهدی تارتار انتقام بگیرند.

با وجود اینکه اکثر بازی های خانگی پیکان پخش زنده ندارد، اما مسابقه این تیم با گل گهر به صورت زنده پخش می شود. با همت مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان و هماهنگی صداوسیمای کرمان با مسئولان شبکه تلویزیونی شما قرار است اکیپ واحد سیار صداوسیما با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس مسابقه نماینده استان کرمان با پیکان به صورت زنده از شبکه استانی کرمان ، شبکه شما و همچنین سایت آنتن پخش شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68205
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.