چهار رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه جیرفت اضافه شد

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت از موافقت شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای گشایش چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه جیرفت امسال در این رشته‌ها دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حسین شکفته افزود: این رشته های کارشناسی ناپیوسته شامل مهندسی شیمی گرایش شیمی آلی، علوم و مهندسی مرتع گرایش مدیریت مرتع، علوم و مهندسی باغبانی گرایش درختان میوه و علوم دامی گرایش ژنتیک و اصلاح دام و طیور است.

وی به سیاست های جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه اشاره و تصریح کرد: یکی از اولویت های دانشگاه جیرفت ایجاد ارتباط با جامعه و صنعت بوده که در این راستا با راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور توانستیم ایده های نو و دانش بنیان را جذب کنیم.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت اظهار داشت: مهارت افزایی یکی دیگر از برنامه های دانشگاه جیرفت در راستای کیفی سازی دانشگاه است که در این راستا چندین تفاهم نامه همکاری با سایر دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه پژوهش های کاربردی اعضای هیات علمی دانشگاه به سمت رفع نیازهای جامعه سوق داده شده است، بیان کرد: یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه جیرفت رفع نیازهای جامعه با مشارکت اعضای هیات علمی است که این مهم در حال انجام است.

شکفته همچنین از برگزاری چندین همایش ملی و بین المللی در دانشگاه جیرفت خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در دانشکده های مختلف دانشگاه چندین همایش در سطح ملی و بین المللی از پایان شهریورماه آغاز و تا اسفند ماه ادامه دارد که هر کدام در مقطع زمانی خود برگزار می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76770
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.