فرماندار رفسنجان خبر داد


جابجایی چاه ۲ روستای پرتنش آبی در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد از توابع شهر رفسنجان دارای افت فشار آب هستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، حسین رضایی امروز ۱۷ خردادماه در بازدید از تأسیسات مجتمع حومه غربی رفسنجان اظهار کرد: رفع تنش آبی روستاهای حومه غربی و شرقی(روستاهای اطراف شهر) در دستور کار است.

وی افزود: حومه غربی شامل ۳۳ روستا از جمله لاهیجان، هرمزآباد، احمدآباد رضوی، تاج‌آباد، عیش‌آباد، قوام آباد، رضاآباد، عبا‌د‌آباد آقاغفور و … است که دو روستای این حومه یعنی تاج آباد و عیش آباد با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

رضایی بیان کرد: برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است و مجوز حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی دیگر برای این دو روستا هم گرفته شده و در حال حفر است.

فرماندار رفسنجان گفت: تا آخر خرداد ماه جاری آب این دو حلقه چاه به مدار بهره‌برداری وارد می‌شود و مشکل این دو روستا حل خواهد شد.

به‌گفته حسین چرخ‌انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان، حومه غربی شهر رفسنجان دارای ۳۳ روستا و هفت حلقه چاه آب آشامیدنی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105140
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.