کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


کرمان سردترین استان سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز کرمان با دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین استان سرد کشور بوده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز گاهی افزایش ابر و وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: از فردا افزایش ابر و وزش باد در مناطق شمال، شمال غربی و جنوب شرقی استان شاهد هستیم که وزش باد باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و گردوخاک در این مناطق می‌شود.

سلاجقه بیان داشت: بیشینه سرعت وزش باد در روز شنبه است و برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز ضمن افزایش ابر بارش باران و تندبادهای لحظه‌ای را در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب غربی استان داریم و همچنین در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش به‌صورت برف است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: نرماشیر و میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را صفر درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115275
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.