سرمربی مس‌رفسنجان:


امکانات مس‌رفسنجان باورنکردنی است

سرمربی مس‌رفسنجان معتقد است باشگاه مس و آقای الهامی تصمیم متقابل خوبی را نسبت به یکدیگر انجام دادند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، محرم نویدکیا شامگاه ۲۵ بهمن‌ماه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هودار تهران اظهار کرد: چند روزی است که به تیم مس‌رفسنجان اضافه شدم. تمرینات خوبی هم انجام دادیم. واقعیت این است که تیم تمرینات خود را دیر شروع کرده؛ اما از لحاظ جسمانی بازیکنان وضعیت خوبی دارند و تمرینات خوبی انجام دادند. پنجشنبه بازی فوق‌العاده سخت، مهم و سنگین برابر هوادار داریم؛ چون از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت این تیم را بر عهده گرفتند چند بازی آخرشان را که نگاه کردیم سبک بازی آنها نسبت به نیم‌فصل اول خیلی تغییر کرده و خیلی منضبط‌تر بازی می‌کنند و در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کنند. بازی مستقیم کمتری دارند و سعی می‌کنند فوتبال زیبایی ارائه دهند و این قابل‌تحسین است.

او افزود: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم با برد مردم را خوشحال کنیم. از هواداران مس دعوت می‌کنم به ورزشگاه بیایند و تا آنجا که می‌توانند از تیم حمایت کنند چرا که این یک واقعیت است که در لحظات سخت، بازیکن، باشگاه، مربی و بازیکن نیاز دارد که از او حمایت شود تا تیم مسیرش را روزبه‌روز بهتر به سمت جلو ادامه دهد.

نویدکیا در پاسخ به این سؤال که باتوجه‌به شرایط مس رفسنجان چه دلیلی برای انتخاب این تیم به‌عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران دارد، گفت: این بحث مفصل است و سعی می‌کنم کوتاه پاسخ دهم. در فوتبال بالاخره یک سرمربی یا باشگاه آن‌گونه که انتظار دارند مسائل پیش نمی‌رود و این یک واقعیت است و در همه تیم های دنیا این اتفاق رخ می‌دهد. در اول فصل آوردن الهامی تصمیم اشتباهی نبوده ایشان زحمات زیادی کشید و در سال‌های قبل رزومه خیلی خوبی داشته؛ اما شرایط تیم خوب پیش نرفته و باشگاه و آقای الهامی به نظرم انتخاب خوبی در مقابل هم انجام دادند. این تیم نفرات خیلی خوبی هم دارد. یکی از دلایلی که باعث شد پیشنهاد مس را قبول کنم این بود که این تیم نفرات خیلی خوبی دارد. درست است نتایج خوبی نداشته؛ اما تیمی است که می‌توان روی آن مانور داشت تا روزبه‌روز شرایط بهتر و بازی‌های بهتری انجام دهد. واقعیت این است که در نیم‌فصل اول خیلی از نتایج را از دست دادیم و این برای مس رفسنجان واقعاً خوب نیست. من جزو مفاخر نیستم من سال‌ها بازیکن سپاهان و دو سال سرمربی سپاهان بودم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به اینکه چرا با وجود پیشنهاد مس رفسنجان در اول فصل به این تیم ملحق نشد، گفت: اول فصل خیلی هم صادقانه با من صحبت کردند و من جزو گزینه‌ها بودم و در مورد مسائلی مفصل با هم حرف زدیم و یکی دو جلسه خیلی طولانی با مدیرعامل باشگاه داشتیم؛ اما به جمع‌بندی رسیدند با کسی دیگر کار کنند و سلیقه است و برای این موضوعات نه ناراحت می‌شوم نه برای من مهم است. در فوتبال حرفه‌ای جزئی از این شغل است و باید قبول کنی سلایق شاید برای شما خوب پیش نرود. در نیم‌فصل هم صحبت جزئی داشتیم؛ اما باز هم تصمیم گرفتند با آقای دقیقی کار کنند؛ اما خب آن اتفاق افتاد و دوباره تماس گرفتند و صحبت کردیم. اما خیلی طول نکشید چون می‌دانستم این تیم نفرات و شالکه خوبی دارد فکر کردم می‌توانم به این تیم کمک کنم.

او درباره امکانات مس رفسنجان نیز گفت: خیلی خوب و باورنکردنی بود. برای من جاهایی سؤال‌برانگیز است و این تیم شرایطش را دارد که در آینده خیلی از بزرگ‌ترین تیم های ایران شود. اما به حرف و سخنرانی نیست و باید کار کرد و این مسئله زمان بر است. برای تیم سپاهان نیز ۲۰ تا ۲۵ سال زحمت کشیده شده که به اینجا رسیده است. امکانات فوق‌العاده است اما نیاز به حمایت و کار داریم که تبدیل به تیم بزرگ شویم.

نویدکیا درباره مؤسس باشگاه سپاهان که یک رفسنجانی است، گفت: مرحوم حریری برای من قابل‌احترام است و بنیان‌گذار سپاهان بودند که این تیم به‌مرورزمان به اینجا برسد. مردم اصفهان همیشه به من محبت دارند و سپاهان را همیشه دوست داشتم و دارم؛ اما الان سرمربی مس رفسنجان هستم و روزی هم ممکن است مقابل سپاهان مسابقه دهیم و این از جذابیت‌های این شغل است و امیدوارم آنها هم موفق باشند. تمام تلاشم را می‌کنم که به باشگاه و تیم مس کمک کنم.

سرمربی مس رفسنجان درباره جذب نفرات جدید و جداشدن برخی بازیکنان مس در نیم‌فصل نیز گفت: باید واقع‌بینانه حرف بزنیم. شرایط سختی داریم و نمی‌توانیم مانور مالی بدهیم به‌اندازه کافی نفرات داریم؛ اما در شرایط سخت اگر گیر افتادیم بازیکن هم بگیریم. اصرار ندارم به هر قیمتی هر بازیکنی را بگیریم. یکی دو بازیکن را داریم که هنوز شائبه‌های برای ماندن با رفتن آنها وجود دارد و بعد تصمیم نهایی را می‌گیریم که چه کسی می‌تواند به تیم کمک کند. کیفیت بازیکنان و منطقه‌هایی که نفر کم داریم در جذب بازیکن برای ما مهم است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115278
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.