امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخ مهم‌ترین خبرهای امروز یکشنبه ۳ اسفند

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ را در اینجا بخوانید.

7:40-فرماندار ریگان گقت :با تلاش نیروهای راهداری راههای ارتباطی ۲۷روستای این شهرستان که بر اثر طوفان ۲روز گذشته شن و گرد و غبار بسته شده بود را نیز بازگشایی کردند./ایرنا

۹:۳۶-رییس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: رویداد شتاب امداد ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد ایده‌های فناورانه، نوآورانه و خلاقانه برگزار شد./ایرنا

۱۰:۲۵- کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: امروز بارش های پراکنده در سطح استان خواهیم داشت و عمده بارش ها برای پنجشنبه است و بارش خیلی خوبی برای پایان هفته پیش بینی می کنیم.

۱۰:۴۴- هنوز هیچ صادرکننده‌ای تشویقیه صادرات پیاز را نگرفته .صادرکنندگان معتقدند که این وعده نیز مانند وعده‌های قیمتی سال گذشته توخالی است.

تشویقیه صادرات پیاز در حد حرف ماند/ صادرکنندگان: اعتمادی به این حرف نداریم و در محاسباتمان نمی‌آوریم

۱۱:۳۷-شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان درحالی برگزار شد که استاندار و رئیس‌کل دادگستری کرمان خواستار توقف خام فروشی مواد معدنی استان شدند.

دولت و دستگاه قضا علیه خروج ثروت معادن از کرمان

۱۱:۵۶- مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید شک زیادی در خصوص گردش کرونای انگلیسی در کرمان داریم و به نظر می‌رسد درصد گردش این ویروس در حال حاضر در استان بالا نیست.

احتمالا کرونای انگلیسی در کرمان در حال گردش است

۱۲:۳۱-کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به روند کاهشی دما در روزهای آینده گفت: روز پنجشنبه هفته جاری افت شدید دما را در استان کرمان شاهد هستیم.

هوای کرمان از پنج‌شنبه سردتر می‌شود

۱۳:۴۵-رئیس پلیس‌راه کشور با اشاره به بازسازی ۲ پاسگاه در کرمان از اختصاص سهمیه ویژه به استان به دلیل اهمیت در چرخه ترافیک و حمل‌ونقل کشور خبر داد.

کرمان در اولویت ساخت پاسگاه پلیس‌راه

۱۴:۱۰ -مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونای سیرجان گفت: در یکسال گذشته رسانه‌های محلی سیرجان دوشادوش ستاد مدیریت کرونای شهرستان در اطلاع‌رسانی، انعکاس هشدارها و گردش مناسب اطلاعات مربوط به پیشگیری و شیوع بیماری کرونا، گام برداشتند.

عملکرد خوب سیرجان در اطلاع‌رسانی کرونا

۱۵:۳۵-کلنگ سد قدرونی در سال ۸۷ درحالی به زمین زده شد که قرار بود آب پشت این سد برای تامین آب شرب راور و زرند باشد اما به نظر می‌رسد زرندی‌ها موقتا سهمی از این سد ندارند.

سد قدرونی و تامین آب راور؛ زرندی‌ها فعلا سهمی ندارند

۱۶:۴۷- پایان کار تیم فوتبال گل‌گهر در نیم فصل نخست لیگ بیستم تلخ‌ترین پایانی بود که یک تیم می‌توانست در پایان ۱۵ هفته رقابت داشته باشد.

سقوط آزاد گل‌گهر؛ از صدر تا رده نهم| ناکامی ژنرال در برابر مدعیان

۱۶:۳۴ – رئیس اتحادیه فرش دستباف و صنایع دستی کرمان از شهروندان خواست برای شستن قالی های خود به قالیشویی های دارای مجوز و مورد تایید اتحادیه فرش دستباف و صنایع دستی کرمان مراجعه کنند.

فریب تبلیغات اغوا کننده قالیشویی‌های غیر مجاز را نخورید

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65146
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.