با حضور جانشین سپاه ثارالله در بسیج اقشار انجام شد:


امضا تفاهم نامه همكاری مدیریت مصرف بین شركت توزیع برق شمال استان کرمان و بسیج کارمندان سپاه ثارالله

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: با هدف کاهش مصرف برق در بخش اداری تفاهم نامه همکاری و مشارکت شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله امضا شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، مهندس محمد سلیمانی در مراسم امضاتفاهم نامه همکاری با بسیج کارمندان افزود: در این تفاهم نامه شرکت توزیع برق شمال استان متعهد شد تا سمینارهای آموزشی برای کارمندان و کارمندان بسیجی برگزار و از طرح های اجرایی برنامه ریزی شده پشتیبانی مالی ، تخصصی و فنی کند.
وی خاطرنشان کرد: اعزام کارشناسان مورد نیاز برای فرهنگ سازی در ادارات با درخواست سازمان بسیج کارمندان و رده های تابعه ، تشکیل کارگروه تخصصی و فنی با حضور مدیران و کارشناسان برق بسیج کارمندان جهت تعیین راهکارهای اجرایی و عملیاتی و تعیین مشوق های لازم برای مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان پایگاههای بسیج و حوزه های بسیج کارمندی شهرستانها و کارشناسان فعال هم از دیگر تعهدات شرکت برق در این تفاهم نامه ذکر شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان تصریح کرد : سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان نیز متعهد شد با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود در بسیج کارمندان برای اجرایی کردن موضوع تفاهم نامه از جمله ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی و مدیران مربوطه و فرماندهان بسیج کارمندان، ایجاد ساز و کار اجرایی برای پایش با هدف کاهش مصرف انرژی برق در پیک بار تابستان ۱۴۰۱اقدام کند.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه هیئت دولت کلیه ادارات و سازمان ها باید در تابستان طی ساعات اداری، ۳۰ درصد و پس از خاتمه کار، ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند.

محمد سلیمانی گفت: شرکت‌های توزیع برق موظف شده‌اند که بر اجرای دقیق این مصوبه نظارت کنند تا شاهد صرفه‌جویی ادارات در مصرف برق باشیم لذا پایگاه های مقاومت بسیج در سازمان ها در قالب تفاهم نامه بسیج کارمندان با صنعت برق همکاری خواهند داشت.
وی با تقدیر از عملکرد سازمان بسیج کارمندان استان در سال‌های گذشته گفت : ان شاالله امسال هم شاهد همکاری و فعالیت های موثر بسیج کارمندان در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق باشیم.

شایان ذکر است که شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به بیش از ۶۸۰هزار مشترک در شمال استان خدمت رسانی میکند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89051
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.