وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در افتتاح هتل کاروانسرای وکیل:


به ثمر رسیدن پروژه هتل وکیل دلیل اعتماد به سرمایه‌گذاری است

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر یک‌روزه به کرمان پس از بازدید از مکان‌های میراثی و گردشگری شهر کرمان سرانجام در آئین افتتاح هتل بوتیک وکیل جاضر شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آیین افتتاح هتل بوتیک وکیل کرمان گفت: یک سیاست درست در مصادیق مشخصی متجلی می‌شود؛ بهره‌برداری از کاروانسرای وکیل یکی از مصادیقی‌ست که ما را مطمئن می‌کند که سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تاریخی تصمیم درست بوده و باید به تحقق برسد.

به گزارش کرمان‌نو عزت‌الله ضرغامی در آیین افتتاح هتل کاروانسرای وکیل کرمان گفت: در دهه هفتاد تصمیم درستی گرفته شد و آن هم قرار گرفتن ابنیه تاریخی در اختیار بخش خصوصی و با نظارت میراث فرهنگی بود؛

بعضی از این واگذاری پروژه‌ها از نظر من موفق نبوده است؛ اما بهره‌برداری از هتل کاروانسرای وکیل در این سطح ما را امیدوار می‌کند که این تصمیم درست بوده است.

ضرغامی افزود: انگیزه اصلی این نوع سرمایه گذاری عشق و علاقه به فرهنگ و میراث مردمی است وگرنه راه برای کسب‌ درآمد وجود دارد.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به رشد بودجه اداره کل میراث فرهنگی در سال اخیر در دولت سیزدهم گفت: امسال بودجه اداره میراث فرهنگی کرمان ۸۰۰ میلیارد تومان است که به اندازه کل بودجه وزارتخانه در سال گذشته است و فقط ۹۰ میلیارد تومان در بخش صنایع دستی اختصاص داده شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98002
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.