برای اولین بار در کشور توسط شرکت گهرزمین و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سیرجان صورت گرفت؛


ساخت مستند شهدای مدافع سلامت استان کرمان

مدیران شرکت گهرزمین و تنی چند از مسوولان شهرستان سیرجان با خانواده معزز شهدای سلامت دیدار کردند.

به گزارش کرمان‌نو، عصر روز شنبه ۱۳ اسفندماه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان، سرهنگ علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان، دکتر محمدرضا خضری‌پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، سید رحیم رضوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان، محمد پیش‌بین رییس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، دکتر سید علی رضوی‌نسب رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان و چند از مسوولین دانشکده علوم پزشکی سیرجان با خانواده‌های معزز شهید رضا آران، شهیده زرین رییسی و شهیده ام‌البنین شاهمرادی که از شهدای حوزه سلامت بودند، دیدار کردند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین حیدری امام جمعه موقت سیرجان در این دیدار با اشاره به ایثارگری‌های شهدا عنوان نمود: شهدا از جایگاه و مقام والایی برخوردار هستند که بایستی یاد شهدا را زنده نگه داشت.
محمدرضا خضری‌پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین نیز در این دیدار گفت: شهداء افتخار ما هستند و شهدای سلامت همچون شهدای دفاع مقدس و بقیه شهدا مقام والایی دارند. درواقع ما خودمان را مدیون ایثارگری‌های این عزیزان می‌دانیم.
سید علی رضوی‌نسب نیز با اشاره به مقام والای شهدا افزود: شهدای سلامت شهدای مظلومی بودند که سختی‌های زیادی رو متحمل شدند. درواقع این کار گهرزمین که اقدام به مستندسازی از شهدای سلامت و خانواده معزز آنان نموده است بسیار ارزشمند و ماندگار است و جای تقدیر و تشکر دارد.
در پایان این دیدار به رسم یادبود، لوح و تمثیلی از عکس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خانواده معزز شهدا اهدا شد.
گفتنی است چندی پیش شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و فرهنگی با هدف بزرگداشت مقام و ایثارگری‌های شهدا، برای اولین بار در کشور اقدام به مستندسازی از شهدای مدافع سلامت و خانواده معزز آنان در استان کرمان نموده است.

Image18 1Image19 1

Image21 3 1 1Image20 1

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102158
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.