هواشناسی اعلام کرد


کرمانی‌ها همچنان مراقب صاعقه باشند

هواشناسی کرمان مثل چندروز اخیر بارش‌های رگباری به همراه صاعقه را پیش‌بینی می‌کند؛ این درحالی است که طی چندروز گذشته صاعقه در چند نقطه این استان حادثه‌ساز بوده و حتی منجر به مرگ یک نفر نیز در رابُر شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به احتمال وقوع صاعقه و رگبار در اکثر مناطق استان طی این هفته گفت: تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایداری جوی شامل افزایش ابر، رگبار، صاعقه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، وزش تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک بر مناطق مختلف این استان حاکم خواهد بود.

حمیده حبیبی روز سه‌شنبه افزود: طی این هفته نوسان شدید دمایی در کرمان نخواهیم داشت و هوای استان نیز گرم‌تر نمی‌شود.

وی اشاره کرد: طی این هفته به دلیل وزش باد شدید پدیده گردوغبار در اکثر مناطق استان حاکم خواهد بود و این پدیده به نوبه‌ خود سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا نیز می‌شود.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: گردو غبار در حدی نخواهد بود که اختلالی در مسیرهای ارتباطی استان با استان‌های همجوار ایجاد شود و فقط به صورت لحظه‌ای غبار غلیظ ایجاد خواهد شد.

وی گفت: بارش‌های باران این هفته نیز در اکثر مناطق استان همچون هفته گذشته به صورت پراکنده است و میزان بارش بیشتر نخواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105096
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.